Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna pengar med betalningsanmärkning

Jag har betalningsanmärkningar och skulder hos kronofogden och är behov av att låna pengar. Någon som vet var man kan låna pengar trots skulder?

Jag kommer självklart betala av lånet.

Jag betalar även betala lite varje månad till kronofogden.

Tacksam för svar

Med skuldsaldo hos kfm är det tyvärr kört.

Har du något att sätta som säkerhet så, typ fastighet eller liknande. Annars lånar ingen ut något. Att du säger att lånet ska självklart ska betalas tillbaka kommer ingen lyssna på, kreditgivarna ser dina uppgifter hos kfm och kommer inte väga ett löfte så tungt.
Har du säkerhet att ge så har du en liten chans, då kan ju fastighet eller likande säljas när du inte betalar.

Har du något att sätta som säkerhet så, typ fastighet eller liknande. Annars lånar ingen ut något. Att du säger att lånet ska självklart ska betalas tillbaka kommer ingen lyssna på, kreditgivarna ser dina uppgifter hos kfm och kommer inte väga ett löfte så tungt.
Har du säkerhet att ge så har du en liten chans, då kan ju fastighet eller likande säljas när du inte betalar.
Har tyvärr ingen säkerhet

Det finns så klart sätt, men den sortens lån brukar inte använda sig av traditionella inkassometoder, utan mer handgripliga sätt att tillskansa sig medel, så jag skulle avråda från det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp