Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Låna med 1 ff eller vänta tills jag har 0?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RudeBoy" data-source="post: 340343" data-attributes="member: 7908"><p>Tja allihop! Jag funderar på om det gör någon större skillnad vid min ansökan att ha 1 förfrågan eller att ha 0 förfrågningar vid en ansökan om ett större lån på ca 300,000? </p><p></p><p>Jag har idag en taxerad inkomst på ca 340,000 kr och en kredit på 30,000 kr. Mina anmärkningar försvinner helt i februari 2023 och då är jag en fri man med ett helt nytt liv framför mig. Den enda förfrågan jag har försvinner även den månaden efter, i mars. Därav min fråga om det är värt att vänta en månad med ansökan tills ff försvinner helt eller om det inte gör någon skillnad.</p><p></p><p>Vill tillägga för den som finner det intressant att jag hade som mest 19 anmärkningar när min situation var som värst. Så att säga att det känns skönt att bli av med allt en gång för alla är minst sagt en underskattning.</p><p></p><p>Tack för svar och ha en bra dag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RudeBoy, post: 340343, member: 7908"] Tja allihop! Jag funderar på om det gör någon större skillnad vid min ansökan att ha 1 förfrågan eller att ha 0 förfrågningar vid en ansökan om ett större lån på ca 300,000? Jag har idag en taxerad inkomst på ca 340,000 kr och en kredit på 30,000 kr. Mina anmärkningar försvinner helt i februari 2023 och då är jag en fri man med ett helt nytt liv framför mig. Den enda förfrågan jag har försvinner även den månaden efter, i mars. Därav min fråga om det är värt att vänta en månad med ansökan tills ff försvinner helt eller om det inte gör någon skillnad. Vill tillägga för den som finner det intressant att jag hade som mest 19 anmärkningar när min situation var som värst. Så att säga att det känns skönt att bli av med allt en gång för alla är minst sagt en underskattning. Tack för svar och ha en bra dag! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Låna med 1 ff eller vänta tills jag har 0?
Topp