Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna Låna/Sett finans till Arvato/Gothia

Vill bara informera att Sett Finans (Låna Låna) gått över till Arvato (fd Gothia). Jag har en avbet.plan, inkasso, hos Sett finans, idag fick jag brev att Arvato övertagit min skuld, jag kommer fortsätta betala samma belopp till dom ist.
Ska Låna Låna/Sett finans lägga ner..?

Äh, när jag går in och kollar på lånalåna för skoj så har de höjt så man kan låna 10000:- på 90 dagar. Det hade dom inte förr. så det är nog bara deras inkasso som lägger ner. Alla verkar utöka beloppen, och det är i min mening dessa 90-dagars lån som är värst av alla! Jag ska aldrig låna igen, men undrar varför när dom utökar beloppen inte kan utöka återbetalningstiden så den blir rimlig.. Åtminstone dubbla den..

LånaLåna har alltid haft alternativet 10.000kr.
Viplånet kallas det och de var före många andra smslåneföretag med att erbjuda 10.000kr lån.

Oh, sorry, det har totalt gått mig förbi :-o

Skillnaden är att det är i princip omöjligt att låna 10000kr av dem!

Vill bara informera att Sett Finans (Låna Låna) gått över till Arvato (fd Gothia). Jag har en avbet.plan, inkasso, hos Sett finans, idag fick jag brev att Arvato övertagit min skuld, jag kommer fortsätta betala samma belopp till dom ist.
Ska Låna Låna/Sett finans lägga ner..?

Hej loppan Stämmer det har jag fått med , hade betalad av 4 månad och det vart bara 2 månader Kvar, fast jag fattar inte varför har de lagt på 750kr mer på den skuld jag hade kvar hos settfinnas.

har du kollat om det stämmer i ditt fall eller har de lagt på nåt extra kan de göra så om man har ett amoteringsplan man har följd o de bara säljer vidare den

Hej loppan Stämmer det har jag fått med , hade betalad av 4 månad och det vart bara 2 månader Kvar, fast jag fattar inte varför har de lagt på 750kr mer på den skuld jag hade kvar hos settfinnas.

har du kollat om det stämmer i ditt fall eller har de lagt på nåt extra kan de göra så om man har ett amoteringsplan man har följd o de bara säljer vidare den

Hej! Oj det ska jag kolla när jag kommer hem sen, återkommer! Det låter ju sjukt om de lagt oå ytterligare avgifter!!

Alla höjer ofta Gothia, numera arvato till skyarna. Gothia är ett av våra största skojare som finns. ALLA inkassobolag är det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp