Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Låna efter inkasso flexlimit

Flexlimit är ganska efterblivna.
Lånat hos dom 500 gånger, alltid betalat i tid. Nu sökte jag för ett tag sedan och då nekade dom mig för att jag hade fått högre lön än vad jag brukar. Helt otroligt.
Men ja du får nog låna hos Flex efter inkasso, vad Monetti säger vågar jag inte säga.

Mitt flexlimit lån gick till inkasso för kanske 3-4 år sedan. Betalade det ganska omgående då men har ändå blivit spärrad hos både Meddelandelån och flexlimit.

Mitt monetti gick till inkasso för runt 6 år sedan.
Är betalt sen många år tillbaka men är ändå spärrad hos dom för nya ansökningar (tack o lov)

Vet inte med Flexlimit, men Monetti spärrar alla som sagt efter inkasso som nämnts i tråden innan. Det innebär också per automatik att man inte kan söka lån hos exempelvis Frogtail.
Varför inte kolla med kundtjänsten annars bara?

Haft både flexlimit och meddelandelån som gått till inkasso för ett år sedan. Betalde allting på ett bräde, men fortsatt spärrad på båda sidorna.

Monetti har jag aldrig blivit beviljad. När man frågar kundtjänst säger de att man har en permanent spärr. Men de kan aldrig förklara varför. Ska tiläggas att jag inte haft något av deras andra varumärken heller som t.ex. frogtail.

Alla nämnda ovan är stora skämt i lånevärlden....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp