Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 350000:- med 23,8 % i UC

Hej som rubriken lyder finns det någon långivare som lånar ut 350000:- till så pass dåligt UC betyg

Senast ändrad:
Det kan absolut gå beroende på vilka aktörer du har idag.

Kan tänka mig att BN och GoodCash kanske hade varit intresserad.
Vet att Marginalen och Nordax gärna vill att man ska ligga under 20% åtminstone för att dom ska ta i de.

Kan tänka mig att BN och GoodCash kanske hade varit intresserad.
Vet att Marginalen och Nordax gärna vill att man ska ligga under 20% åtminstone för att dom ska ta i de.
Jag fick samlingslån när min UC låg på 24% hos Nordax i Mars i år. På 350t och tyvärr 17,8%. Nu löst hos resurs till 5,7%. Gick inte via förmedlare men direkt.

Jag fick samlingslån när min UC låg på 24% hos Nordax i Mars i år. På 350t och tyvärr 17,8%. Nu löst hos resurs till 5,7%. Gick inte via förmedlare men direkt.
Ja det verkar lite skumt det där hur dom gör.
Var i kontakt med Nordax och dom sa att dom inte rörde ansökningar över 20% :/.
Att det var en regel dom hade. Men du kanske hade flyt i ditt fall

Det är ju en chans på 4 att dom kommer få en problemkredit på nacken, då måste man vara riktigt sugen på risk

Är det bäst att ringa kundtjänst och prata direkt i ett sånt läge? Har ungefär samma läge som trådskaparen och vill bara städa upp i min ekonomi.
Bank Norwegian, Nordax och Marginalen har nämnts. Är det dessa man har en liten chans hos eller finns det fler?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp