Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 350 000kr ge mig tips

Tänkte kolla om någon kunde svara på min fråga tänkte nu i juni ansöka om ett lån på 350 000kr när min anmärkning går ut 30 juni hur stor chans jag har att bli beviljad tänkte med dom lösa oxå ett lån på Thorn på ca 150tkr och min kreditscore ligger nu på 6.9% fast mina nya inkomst inte registrerad.

mina förutsättningar i juni
Inkomst 519 000kr
Underskott 22000kr
FF 3 ena går ut den 13 juni
Lån Thorn 150tkr

Får man undra varför du behöver 350tkr för att lösa ett lån på 150tkr?

Inga problem med 519000kr års lön

Ska köpa en bil efter 10 år av helvete

Tänk på att om du lånar till en bil med ett vanligt blancolån finns risken att ränteavdraget inte blir gynnsamt framöver, om nya förslaget att slopa ränteavdrag för lån utan säkerhet blir verklighet.
Det är förmodligen bättre att du tar ett billån där bilen är säkerhet så är du säkrad för ränteavdraget.

Tänk på att om du lånar till en bil med ett vanligt blancolån finns risken att ränteavdraget inte blir gynnsamt framöver, om nya förslaget att slopa ränteavdrag för lån utan säkerhet blir verklighet.
Det är förmodligen bättre att du tar ett billån där bilen är säkerhet så är du säkrad för ränteavdraget.
Man kan nog räkna med att det blir som det presenterats, hade tillfälle att byta några ord om det där med en rätt insatt person.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp