Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Låna 110000 när anmärkningarna försvinner
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wbalo90" data-source="post: 186324" data-attributes="member: 5188"><p>Tjena spelmissbrukare här, trilla dit ordentligt 2016 lånade runt en halv mille och fick tott 24betalnings anmärkningar. </p><p>Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar. </p><p>Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu. </p><p>Inkomst runt 550000</p><p>Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober.</p><p>Risk 38 vad jag kan se på mini uc. </p><p>En förfrågan. </p><p></p><p>Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget? </p><p></p><p>Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar?</p><p>Mvh W</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wbalo90, post: 186324, member: 5188"] Tjena spelmissbrukare här, trilla dit ordentligt 2016 lånade runt en halv mille och fick tott 24betalnings anmärkningar. Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar. Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu. Inkomst runt 550000 Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober. Risk 38 vad jag kan se på mini uc. En förfrågan. Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget? Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar? Mvh W [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Låna 110000 när anmärkningarna försvinner
Topp