Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån trots usel UC-score och ingen taxerad inkomst?

Hej,

Hoppas på att nån kan hjälpa mig här!

Jag är 20, har ingen taxerad inkomst (eller jo, på 10,000 men...) men har däremot precis börjat jobba. Jag har en hel del krediter (ca 30,000 sammanlagt... jag vet, oansvarigt) och skulle vilja samla dessa i ett större lån. Provade att ta lån typ överallt och hade då ingen aning om UC, så jag antar att ni förstår poängen här. Har inga skulder eller anmärkningar men en jävla massa UC (urusel UC-score), ingen taxerad inkomst och ingen bostad eller liknande att lämna som säkerhet.

Finns det nånstans jag kan få ett lån? Är desperat. Tänker om det finns nån schysst bank som har överseende och som man kanske kan skicka in en kopia på lönespecifikation istället?

Det är dock bara ett timvikariat och semestervikariat nu under sommaren. Fick 3400:- som första lön i slutet på maj.

Hoppas på det bästa!

nej du kommer inte kunna få lån.tyvärr.visst du kan pröva lendo.1 uc men går till flera lånegivare.får du nej där då är det nej.men har du ingen deklarerad inkomst och ingen form av anställning sen 6 mån.så kommer detta bli väldigt svårt.för de vill ju se att du klarar månadskostnaden.lättaste att göra är att höra av sig till dom du har lån hos och göra upp om ny avbplan.hör om det finns några du kan lägga om på längre tid?det kan hjälpa mycket att höra av sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp