Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån trots många UC

Hej. Jag är i behov att få kunna låna 60.000 kr för att betala av dyra krediter på b.la. Credway 20.000, Lånbutiken 15.000, Frogtail 10.000 samt små andra krediter/smlån.
Men mitt problem är att jag har 18 st UC upplysningar.
Finns det någon bank eller liknande som kan låna ut den summan?
Såg i en tråd att Remember gav en lån till en och han hade över 30 st uc.

Mvh J

Den riskprocent som står i Min UC och i en tagen UC som du kan se i Kivra är inte samma. Den som står i Kivra är vilken riskprocent den enskilde långivaren anser att du har. Vi kan ta min sista tagna UC från november 2015 den långivaren ansåg att jag hade 0.2 riskprocent medan i Min UC låg den på från början 1,9 men steg till 2,3 efter denna UC tagits.

Den riskprocent som står i Min UC och i en tagen UC som du kan se i Kivra är inte samma. Den som står i Kivra är vilken riskprocent den enskilde långivaren anser att du har. Vi kan ta min sista tagna UC från november 2015 den långivaren ansåg att jag hade 0.2 riskprocent medan i Min UC låg den på från början 1,9 men steg till 2,3 efter denna UC tagits.
Gjorde en kreditkoll. Där visar att jag har 9.7%. Det är ju nästan på mellan. Nån chans då att gå lån från t.ex. BankNorweigan ?

Gjorde en kreditkoll. Där visar att jag har 9.7%. Det är ju nästan på mellan. Nån chans då att gå lån från t.ex. BankNorweigan ?

Fick låna där när de ansåg att jag hade 12,2% i deras ögon, bästa är nog att du försöker med Lendon så har du chans på flera alternativ på en och samma uc.

Borde uc uppdateringen komma i natt eller natten mellan fredag och lördag?

Fick låna där när de ansåg att jag hade 12,2% i deras ögon, bästa är nog att du försöker med Lendon så har du chans på flera alternativ på en och samma uc.

Borde uc uppdateringen komma i natt eller natten mellan fredag och lördag?
Uppdateringen borde komma i natt eller i morgon förmiddag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp