Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån till köp av bil, lite akut

Hej!
Ni verkar ju ha bra koll här inne så tänkte kolla med er
Jag fick igenom ett lån när jag sökte via lendo för att samla mina lån och krediter. Det är ett lån på 290.000 och jag fick låneerbjudande från SEB som jag accepterade. Mitt uc låg innan ansökan på 0.9, och ligger nu på 1.3.

Dessvärre har nu min bil helt gett upp och jag behöver köpa en ny bil. Jag har tänkt min en bil runt 60.000.
Behöver alltså ett lån på hela det beloppet.
vad är mitt bästa alternativ?
Söka via lendo igen?
Är det dumt av mig att göra en vecka efter att jag blivit beviljad mitt stora lån?
Har ni några andra tips?

Hej!
Ni verkar ju ha bra koll här inne så tänkte kolla med er
Jag fick igenom ett lån när jag sökte via lendo för att samla mina lån och krediter. Det är ett lån på 290.000 och jag fick låneerbjudande från SEB som jag accepterade. Mitt uc låg innan ansökan på 0.9, och ligger nu på 1.3.

Dessvärre har nu min bil helt gett upp och jag behöver köpa en ny bil. Jag har tänkt min en bil runt 60.000.
Behöver alltså ett lån på hela det beloppet.
vad är mitt bästa alternativ?
Söka via lendo igen?
Är det dumt av mig att göra en vecka efter att jag blivit beviljad mitt stora lån?
Har ni några andra tips?
Leasa kanske om du har utrymme för det.

Bäst är att ta billån men ofta behöver man iaf 20% kontant. Du får bra ränta och lånet står som avbetalning som är bättre än blanko.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp