Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån som inte syns på Kreddy

Hej!
Jag har några lån som syns då jag loggar in i Appen Kreddy men min skuld på 5000 kr till payex/wywallet syns inte där.

Nu undrar jag om det finns andra lån som inte kommer att synas att jag har när jag loggar in på Kreddy? Som ni till 100 % säkerhet vet inte kommer att synas där för att ni tex själv har lån där och testat logga in.

Hej!
Jag har några lån som syns då jag loggar in i Appen Kreddy men min skuld på 5000 kr till payex/wywallet syns inte där.

Nu undrar jag om det finns andra lån som inte kommer att synas att jag har när jag loggar in på Kreddy? Som ni till 100 % säkerhet vet inte kommer att synas där för att ni tex själv har lån där och testat logga in.

Goodcash och cashbuddy

Alla som inte tar UC. Det blir en lång lista.

Hej!

Mitt billån hos Santander syns inte där, ej heller CSN men CSN syns inte någonstans å andra sidan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp