Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lån snabbt, de har nu sagt upp avbetalningen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jappp" data-source="post: 57203" data-attributes="member: 3552"><p>Lägg av nu...</p><p>Jag har levt i tjugo års period med ditt problem,levt med löneutmätning lika långt tid,spelat bort många års inkomst...har varit på behandlingen i 4 månader,...så om nån vet vad du går igenom BORDE VETA JAG!!!</p><p>Tyvärr detta som jag försöker förmedla till dig kommer inte till dig...så kontakta vårdcentral, beskriv problemet och dem skulle hjälpa dig vidare att snacka med kunnig personal...</p><p>Lycka till men om du inte inser själv vad det handlar om och om ditt svar är.."jag får ingen hjälp" då du inte erkänner problemet och hoppas att nån stor vinst skulle lösa alla problem.</p><p>Ställ dig en fråga....vad du skulle göra om du vinner en miljon kronor ikväll???</p><p>Ditt svar...jag skulle lösa alla skulder och leva ett normalt liv..</p><p>Bull skit snack skulle jag säga....</p><p>Du skulle få ännu större problem!!!</p><p>Du kan inte leva ett normalt liv om du inte får kunnig hjälp och om du inte slutar spela helt och hålet!!!</p><p>Man kan lyckas med detta men det är kamp varje dag,man behöver råd,kunnig hjälp,stöd men först och främst ett erkännande från dig att du har problem och att du vill ändra ditt liv ....en dag i taget brukar man säga på behandlingen!!!</p><p>Det är svårt att erkänna till dina arbetskamrater,arbetsledningen...jag har problem,jag behöver hjälp.</p><p>Det var första steget för min del,sedan det var vårdcentralen,terapeut,psykolog,behandlingshem,grupp samtal med mera...</p><p>Så säg inte till mig jag får ingen hjälp...</p><p>Man kan få hjälp BARA OM MAN VILL!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jappp, post: 57203, member: 3552"] Lägg av nu... Jag har levt i tjugo års period med ditt problem,levt med löneutmätning lika långt tid,spelat bort många års inkomst...har varit på behandlingen i 4 månader,...så om nån vet vad du går igenom BORDE VETA JAG!!! Tyvärr detta som jag försöker förmedla till dig kommer inte till dig...så kontakta vårdcentral, beskriv problemet och dem skulle hjälpa dig vidare att snacka med kunnig personal... Lycka till men om du inte inser själv vad det handlar om och om ditt svar är.."jag får ingen hjälp" då du inte erkänner problemet och hoppas att nån stor vinst skulle lösa alla problem. Ställ dig en fråga....vad du skulle göra om du vinner en miljon kronor ikväll??? Ditt svar...jag skulle lösa alla skulder och leva ett normalt liv.. Bull skit snack skulle jag säga.... Du skulle få ännu större problem!!! Du kan inte leva ett normalt liv om du inte får kunnig hjälp och om du inte slutar spela helt och hålet!!! Man kan lyckas med detta men det är kamp varje dag,man behöver råd,kunnig hjälp,stöd men först och främst ett erkännande från dig att du har problem och att du vill ändra ditt liv ....en dag i taget brukar man säga på behandlingen!!! Det är svårt att erkänna till dina arbetskamrater,arbetsledningen...jag har problem,jag behöver hjälp. Det var första steget för min del,sedan det var vårdcentralen,terapeut,psykolog,behandlingshem,grupp samtal med mera... Så säg inte till mig jag får ingen hjälp... Man kan få hjälp BARA OM MAN VILL!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lån snabbt, de har nu sagt upp avbetalningen
Topp