Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

lån med skuldsaldo.

Behöver låna 1000kr snarast.

Har skuldsaldo på 750kr, därför accepterar ingen mig.
Några betalningsanmärkningar.

Behöver låna 1000kr snarast.

Har skuldsaldo på 750kr, därför accepterar ingen mig.
Några betalningsanmärkningar.

Du får väl testa smslåneföretagen men du har nog svårt att få något lån.

Med skuldsaldo är det kört tyvärr.

skuldsaldo på 750kr? är du ett skämt eller? varför inte betala bort det.
Vem är du att döma, du har ingen aning om varför forcker har skuldsaldo eller behöver ett lån. Du har inget att göra här på forumet och vi behöver inte dina åsikter här. Vi andra är här för att stötta och hjälpa och vi behöver inte sådana som dig.

Vem är du att döma, du har ingen aning om varför forcker har skuldsaldo eller behöver ett lån. Du har inget att göra här på forumet och vi behöver inte dina åsikter här. Vi andra är här för att stötta och hjälpa och vi behöver inte sådana som dig.
Precis! Här dömer vi inte varandra.

Tänk att det alltid dyker upp en massa med kommentarer som är hånfulla!!
Kanske skulle man kunna skapa ett forum typ:" Duktiga vi" där de med en massa åsikter om skuldsatta kan sitta och skriva av sig på

Tänk att det alltid dyker upp en massa med kommentarer som är hånfulla!!
Kanske skulle man kunna skapa ett forum typ:" Duktiga vi" där de med en massa åsikter om skuldsatta kan sitta och skriva av sig på
På Flashback kan de gärna skriva av sig bara inte här vi vill inte ha några troll här, förstår inte vad de får ut av sådana inlägg.

Flashback är ett bra och trevligt forum med mycket bra innehåll och många hjälpsamma personer :)

Jag har stor nytta och stor hjälp av Flashback. Dessutom är det ett av få forum där man har yttrandefrihet och faktiskt får tycka vad man vill. På många forum så får man inte tycka vad man vill, tycker man fel raderas ens inlägg och ens användare spärras. Det är inte yttrandefrihet och inte demokratiskt överhuvudtaget! Gnället man hör från media och från politiskt korrekta gällande Flashback bottnar nästan alltid enbart i detta, att man inte gillar att även obekväma åsikter får komma till tals, det man i gammelmedia oftast kallar "hat", vilket i normalfallet är en avvikande åsikt från det förväntade och politiskt korrekta.

Flashback har nära 1 miljon användare. Jag tycker definitivt det är värre med smutskastningen mot denna sida och personerna som skriver där och dom åsikter som mer frekvent florerar där. Finns ett sådant antal, så många på en sida eller exempelvis röstar på ett enskilt parti, då är det dags att respektera detta. Det är desto värre att med stulna databaser samla tiotusentals människor i åsiktsregister och godtyckligt hänga ut människor som skrivit anonymt på nätet, det är lika fel som om det skulle ske här på den här sidan. Att sedan stora tidningar och häxjägare som aftonbladet och expressen nyttjar detta till sin krigsföring mot alla med "fel" åsikter är ännu värre. Det verkliga hatet, lagförbrytarna och antidemokraterna hittar vi hos dessa parter! Inte bland 99,9999% på Flashback. Punkt.

Att kalla en avvikande mening för "hat" och "troll" är uppenbart felaktigt. Det kommer leda till att det ni kallar hat och troll kommer vara den som vinner över er då ni saknade bättre argument än att håna dom och förvägra dom demokratisk likabehandling. Diskussioner ska ha mycket högt i tak, ger man sig in i diskussioner får man leva med att andra tycker annorlunda och uttrycker sig annorlunda än man själv gör.

Så nej, jag gillar inte smutskastningen av Flashback. Rikemans-vänstern och stalinisterna som ylar högst om Flashback och kallar saker hat brukar även skräna om Dressmann både en och två gånger, det är inte heller tillräckligt fint för rikemans-vänstern.

Det här är inte riktat mot någon person och inte mot dig ca5tio, det är bara en personlig reflektion när ämnet kommer upp med otrevliga meddelanden från andra och då exempelvis Flashback omnämns :)

Att Flashback behövs och att det är en fristad för yttrandefrihet och vissa enskilda åsikter som i princip bara kan yttras där, det är maktens och medias eget fel! Rakt av! Det är deras samhälle som dom har skapat som gör att samhället är där vi är idag, med alla dess nackdelar och konsekvenser. Det är inte Flashback eller folk med avvikande åsikt som bär skulden, tvärtom. Det är följder av det som skapats, att det uppstår ett behov av alternativa forum, nyhetssidor, partier osv. Flashback och dessa människor har ingen som helst makt och har inte på något sätt kunnat skapa eller påverka samhället vi lever i.

Senast ändrad:
Jag tog det inte som någon kritik mot mig personligen det du skrev Kryss. Att jag anmälde inläggen berodde på att personen som skrev de inläggen blev fulare och fulare i munnen och angrep trådstartaren personligen så därför anmälde jag. Jag vet själv hur känslig man är om man ska våga skriva om sin skuldsituation här på forumet och jag har själv undrat vid några tillfällen om det jag skrivit ska få kritik av någon men det har jag aldrig fått . Det är också nackdelen med inlägg från gäster då man inte kan ignorera dem. Jag är nog lite trångsynt när det gäller Flashback har väl påverkats av vad andra skriver och säger om det forumet. Min önskan är bara att när man via inlägg berättar om något personligt om sin skuldsituation inte ska bli påhoppad man mår redan dåligt som det är ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp