Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med många betalningsanmärkningar.

Jag som många andra har haft spelmissbruk och därför misskött ekonomin. Jag har många betalningsanmärkningar. Inget skuldsaldo. Och inga registrerade lån (har lån till en familjemedlem) tjänar hyfsat ca 44000/månad. Äger ett halvt hus.
Men jag behöver efter jul, köpa en ny bil. (Beg) önskan är en för ca 100 000-120 000. Jag kommer kunna lägga ca 30 000 - 40 000 kontant.
Tror ni det finns möjligheter till ett lån någonstans och i så fall vart? I mars kommer jag ha 11 betalningsanmärkningar, varav den äldsta då kommer vara 9 mån och Inget skuldsaldo på ca 10 mån. Just nu har jag uc score 34 och bisnode 4

Låter som ganska dåliga förutsättningar

Som jag tänkte då. Skrev dock fel. Det kommer vara 9 månader sen jag fick en betalningsanmärkning. Men det har nog ingen betydelse. Tack för svar.

Omöjligt Är det väl inte, men så pass många anmärkning i närtid tyder ändå en förhöjd risk att låna ut något

Vad är många? 10+ brukar bli automatiskt avslag hos dom som accepterar anmärkningar.
Oavsett så kommer du få ockerhög ränta räkna med (15-25%) om du blir godkänd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp