Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med betalningsanmärkning

Söker ett lån på minst 5000kr och max 15.000kr.

Tips på bra låneföretagen?
( utan borgensman)

Min info
Har har 10 betalningsanmärkningar
( nyast 2024-11-04 )
Inga skulder
Har ingen borgesman
Får ut ca 25k i månaden
Utgifter på ca 8000kr/månden

Du kommer nog få söka länge finns inte på kartan någon beviljar med 10 anmärkningar. I stort sätt 1 räcker för att 99% ska neka.

Du kommer nog få söka länge finns inte på kartan någon beviljar med 10 anmärkningar. I stort sätt 1 räcker för att 99% ska neka.
Jag trodde det var värre med skuldsaldo hos kronofogden eller skuldsanering.
Har man inga skulder så borde man få lån även med betalningsanmärkning

Ja men då är det ju bara att låna då. kör på!

Totalt omöjligt inte ens vivus skulle bevilja dig. 10 anmärkningar är tyvärr galet. Och enligt mig det som dödar dig är att den sista knappt är ett år gammal. Tror du måste ner på 4 anmärkningar innan det ens är lönt å söka

Anmärkningna antyder ju att det är en hög risk att det blir strul att få lånet återbetalt. Så mycket som 10 skulle nog de flesta ta som en garanti att få problem.

Anmärkningna antyder ju att det är en hög risk att det blir strul att få lånet återbetalt. Så mycket som 10 skulle nog de flesta ta som en garanti att få problem.
Förstår, men tycker ändå det skulle vara värre med skuldsaldo, här har man noll skulder.
Men ni ha rätt är svårt.

Förstår, men tycker ändå det skulle vara värre med skuldsaldo, här har man noll skulder.
Men ni ha rätt är svårt.

Ja det är värre också. Jag skulle uttrycka det som gradskilnader av skitdåligt

Goodcash anser jag är väldigt hårda. Kanske för att dom aldrig beviljat mig med ganska så ”bra” förutsättningar haha.
Men dom accepterar ju betalningsanmärkning(ar) och ganska så många sådana. Tror dock att det är 9 stycken dock.
Men du kan ju alltid testa ändå, du har ju ingenting att förlora.
Sen ska du inte ha över 22ff, inte för många i närtid och inga speltransaktioner.
Jag tror dock att du är ganska så rökt hos alla ställen med dina förutsättningar.

Förlåt alltså om jag är en pekpinne. Men då tar jag mig också friheten att vara en.
Och ta det här rätt nu..
Förvisso finns forumet bland annat för att faktiskt tipsa varandra om dom olika lånebolagen med mera men även för att ge varandra vägledning(ar) och jag gav dig faktiskt ett alternativ.

Men….du med alla dina anmärkningar som redan har hamnat i det svarta hålet x antal gånger. Du säger att du får ut cirka 25000 i månaden (ganska duglig lön ändå) och har endast utgifter på 8000 (väldigt lite utlägg varje månad vilket är otroligt bra). Då har du 17000 över varje månad. Varför skulle du då behöva ett lån på 5000-15000 kronor? Jag får inte ihop ekvationen eller logiken…
Du bör inte låna pengar om du dessutom har pengar över vilket jag på ett sätt förutsätter då du ju har otroligt mycket över men samtidigt så känns det som att dom ändå inte finns med i bilden..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp