Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

lån för utlänningar

I tre år har jag bedrivit mitt eget företag registrerat i Polen, utför ett kontrakt i Sverige, jag betalar skatt i Sverige på min inkomst, men jag betalar försäkring i Polen. Därför tas inte hänsyn till min inkomst i Polen och jag kan inte ansöka om lån i landet eftersom jag betalar skatt i Sverige och får inkomst i svenska kronor. Jag försökte konsolidera mina låneåtaganden som jag har i Polen och ytterligare kontanter som jag ville använda för att köpa en lägenhet. Intäkten överförs till ett valutakonto i Polen. Jag är svensk skattemässigt bosatt. Finns det en chans för mig att få lån i Sverige? Vilka villkor måste jag uppfylla?

Senast ändrad:
Jag törs lova att du inte kommer kunna få korrekta svar på det där annat än direkt från någon bank.

Har du svenskt personnummer och skatteinkomst i Skatteverket, du har adressen i Sverige, du ska få lånet utan problem, prova Lendo eller något liknande.

Svenska banker har OFTAST krav på att du ska ha haft ditt företag i minst tre år och svensk registrerat.
Men är det privatlån eller företagslån du ska ansöka om?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp