Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån efter sista anmärkningen försvinner

Hej tänkte ta ett lån på 350 000kr efter min sista anmärkning försvinner 30 juni som är på 628kr min vad tror ni om lånet och hur mkt tror ni min kreditbetyg hamnar på efter sista anmärkningen försvinner.
Mina förutsättningar

inkomst 534000kr
Blanco 150tkr
Underskott 21900kr
ff 3 en försvinner 13 juni
Kreditbetyg 6.9% den har inte rört sig på flera månader konstigt

När din anmärkning försvinner i juni så kan det gå åt båda hållen. Antingen får du jättemycket bättre betyg (Väldigt bra eller kanske till o med Utmärkt, beroende på hur det ser ut i övrigt för dig)

Eller så kan det bli ett ganska dåligt betyg till en början. Det verkar vara ett bingo lotto för många här, väldigt olika vad folk får efter en anmärkning. Jag själv fick extremt mycket bättre betyg när anmärkningar försvann.

När din anmärkning försvinner i juni så kan det gå åt båda hållen. Antingen får du jättemycket bättre betyg (Väldigt bra eller kanske till o med Utmärkt, beroende på hur det ser ut i övrigt för dig)

Eller så kan det bli ett ganska dåligt betyg till en början. Det verkar vara ett bingo lotto för många här, väldigt olika vad folk får efter en anmärkning. Jag själv fick extremt mycket bättre betyg när anmärkningar försvann.
Men dom som får dåligt betyg efter anmärkning försvinner brukar alltid vara dom som ej har lån pratade med uc häromdagen dom sa att det är positivt att du har lån för då ser UC att du sköter dig och betalar ditt lån

men vad hade du för betyg innan din anmärkning försvann och blev det direkt bra efter anmärkning försvann eller efter ett tag

Men dom som får dåligt betyg efter anmärkning försvinner brukar alltid vara dom som ej har lån pratade med uc häromdagen dom sa att det är positivt att du har lån för då ser UC att du sköter dig och betalar ditt lån

men vad hade du för betyg innan din anmärkning försvann och blev det direkt bra efter anmärkning försvann eller efter ett tag
Jaha okej, jag hade nästintill obefintliga lån iallafall inget som syntes på UC när mina anmärkningar försvann.

Jag hade ungefär 13 tror jag, finns i mina inlägg längre bak exakt vad jag hade. Mitt betyg gick samma natt/morgon som anmärkningar försvann direkt över till ca 0,4.

Jag hade inga lån och fick utmärkt när anmärkningen försvann. Det handlar mer om att ha bra förutsättningar. Låg skuldsättningsgrad få FF mm.

Jaha okej, jag hade nästintill obefintliga lån iallafall inget som syntes på UC när mina anmärkningar försvann.

Jag hade ungefär 13 tror jag, finns i mina inlägg längre bak exakt vad jag hade. Mitt betyg gick samma natt/morgon som anmärkningar försvann direkt över till ca 0,4.
Men vad tror du min hamnar på inkomst 534tkr ff2 blanco 150tkr underskott 21900kr betyget ligger nu på 6.9%

Men vad tror du min hamnar på inkomst 534tkr ff2 blanco 150tkr underskott 21900kr betyget ligger nu på 6.9%
Kan bara blå-gissa för att det är så olika men jag skulle tippa på kanske allt mellan 0,2 - 1 och kanske även sämre, du måste vara beredd på det. Tro mig, det blir bättre med tiden.

Du har inte många ff vilket alltid är positivt, du har inga krediter eller så?

Om du frågar mig har jag endast blanco 150tkr och höjde min inkomst med 160tkr till 534tkr
Okej, krediter brukar kunna vara en ganska avgörande faktor ifall man får bra eller dåligt betyg. Dom förvärrar betyget ganska mycket. Så det ser preliminärt ganska bra ut för dig. Vi får hålla tummarna, helt enkelt. ✊️✊️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp