Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lån 100000 kr med låg ränta för att samla lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elisa31" data-source="post: 434907" data-attributes="member: 5740"><p>Hej,</p><p></p><p>Efter att ha läst en del information vill jag nu se om ni har några bra idéer om hur jag bör gå tillväga.</p><p></p><p>Jag behöver sänka min ränta till 7–8?%, vad tror ni om möjligheterna till 100?000 kr via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a>?</p><p></p><p><strong>Min UC:</strong></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Inkomst 2023:</strong> 361?000 kr</li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Underskott:</strong> 44?000 kr</li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Kreditbetyg:</strong> 2,1</li> </ul><p><strong>Mina totala skulder på 135?400 kr, fördelat på:</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Santander:</strong> 51?200 kr (ränta 10,2?%)</li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Wasa Kredit:</strong> 62?090 kr (ränta 12,2?%)</li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Ikano Bank:</strong> 22?110 kr (ränta 8?%)</li> </ul><p><strong>Kreditkort:</strong></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Utnyttjat: 6?500 kr av 10?000 kr (ränta 14?%)</li> </ul><p>Jag har även ett bostadslån på 1?650?000 kr som står på två personer, men som jag har förstått påverkar detta inte lika mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elisa31, post: 434907, member: 5740"] Hej, Efter att ha läst en del information vill jag nu se om ni har några bra idéer om hur jag bör gå tillväga. Jag behöver sänka min ränta till 7–8?%, vad tror ni om möjligheterna till 100?000 kr via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL]? [B]Min UC:[/B] [LIST] [*][B]Inkomst 2023:[/B] 361?000 kr [*][B]Underskott:[/B] 44?000 kr [*][B]Kreditbetyg:[/B] 2,1 [/LIST] [B]Mina totala skulder på 135?400 kr, fördelat på:[/B] [LIST] [*][B]Santander:[/B] 51?200 kr (ränta 10,2?%) [*][B]Wasa Kredit:[/B] 62?090 kr (ränta 12,2?%) [*][B]Ikano Bank:[/B] 22?110 kr (ränta 8?%) [/LIST] [B]Kreditkort:[/B] [LIST] [*]Utnyttjat: 6?500 kr av 10?000 kr (ränta 14?%) [/LIST] Jag har även ett bostadslån på 1?650?000 kr som står på två personer, men som jag har förstått påverkar detta inte lika mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lån 100000 kr med låg ränta för att samla lån
Topp