Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lätt kreditkort eller lån

Hej!

jag har 15,4% på Kreddy
Inga anmärkningar
Dumt nog ett gäng förfrågningar som släpat.

Hade en större oväntat summa som dök upp denna månad.

kan jag få tips på frågan ovan,
Det handlar om ca 10-20k som behövs till någorlunda ränta

Lätta lån att få (till över 20 % ränta!!!) är Ellos, Halens, Thorn. Dock osäker ändå om du har 15,4 men det kan gå, beror på helheten.

Lätta lån att få (till över 20 % ränta!!!) är Ellos, Halens, Thorn. Dock osäker ändå om du har 15,4 men det kan gå, beror på helheten.
Har en total skuldbörda på ca 50k
Årsinkomst 400k
Det är egentligen bara förfrågningarna som kan ställa till det isåfall ?

Årsinkomst 400k
Sök på Lendo om beloppet inte är för lågt. Oavsett vilket så får du lån på de flesta skitställe tror jag..

Årsinkomst 400k
Det kan gå men inget jag kan garantera. Egentligen vill jag inte rekommendera dessa lån då de är väldigt dyra.
Har du testat Advisa eller Lendo?

Vad menar du med lätta o få? Funderar på o söka då jag är i behov men har sämre UC. Dessa finns ej hos några låneförmedlare?

Vad menar du med lätta o få? Funderar på o söka då jag är i behov men har sämre UC. Dessa finns ej hos några låneförmedlare?
Att de beviljar lån till personer som många andra aktörer säger Nej till.
Vet ej om de finns hos förmedlare, jag har sökt direkt hos dem.

Att de beviljar lån till personer som många andra aktörer säger Nej till.
Vet ej om de finns hos förmedlare, jag har sökt direkt hos dem.
Okej! Vad har du haft för UC + antal ff när du fått det igenom? Var det längesedan? Tänker om det är mer värt att testa Ellos tex

Okej! Vad har du haft för UC + antal ff när du fått det igenom? Var det längesedan? Tänker om det är mer värt att testa Ellos tex
Ja, det var länge sedan. Ellos och Thorn fick jag 2019 och då hade jag inte fått nån napp alls på Advisa, så inte bra förutsättningar. Minns inte Uc, men nånstans runt 12% på Kreddy tror jag, inte så många andra ff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp