Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lätt att få jobb? Tips!

Skulle behöva tips och råd på jobb som inte kräver så mycket utbildning eller erfarenhet!

Är ganska less på mitt jobb just nu...

Vad jobbar folk med här inne?

Servitris!. Det är skit från början och många sena kvällar och helger åker man också på som ny :S Man brukar få börja som runner alltså någon som plockar disk och springer med mat men slipper ta beställningar så det krävs oftast ingen tidigare erfarenhet beroende på ställe.

Servitris!. Det är skit från början och många sena kvällar och helger åker man också på som ny :S Man brukar få börja som runner alltså någon som plockar disk och springer med mat men slipper ta beställningar så det krävs oftast ingen tidigare erfarenhet beroende på ställe.

Är det inte svårt att få jobb som det utan kontakter? Brukar sällan vara annonser ute? Är det bättre att spontanansöka dit?

Nej jag skulle säga att de flesta går på om man är trevlig och verkar arbetsam det går att lära upp de flesta! Jag snubblade in som servitris pga mamsen men allt jag fått efteråt är pga att jag är bra på att lära mig nya saker och öppen för det. Ska inte bli servitris utan ska jobba inom räddningstjänsten i framtiden är det tänkt men känns skönt att man provat på annat innan man bestämmer sig!

Skulle behöva tips och råd på jobb som inte kräver så mycket utbildning eller erfarenhet!

Är ganska less på mitt jobb just nu...

Vad jobbar folk med här inne?
Mitt jobb går tyvärr inte att få utan lång utbildning och erfarenhet, så det är ingen idé att tipsa om det.

Du har ett barn på G? Antar du inte vill gå ner i lön. Vad har du i lön nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp