Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Lämnar allt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baba3.0" data-source="post: 425650" data-attributes="member: 11142"><p>Hej! Ny här men har läst ganska mycket förut och sett folk lägga ut bra information!</p><p>Lång historia kort! Så skulle jag behöva hjälpa har idag runt 2.2 mille i privatlån och runt 1,4 i bolån, har under ganska många år betalat mina skulder och nu när jag inte längre orkar betala för det inte går runt med att betala 70-80 tusen i bara räkningar varje månad så tänkte jag lämna allt. Vad bör jag tänka på är gift har 2 barn och jag vet att jag kommer hamna i knasiga sits men jag kan inte betala längre. Kommer min fru drabbas som inte vet något om mina skulder? Hur ska jag göra sälja lägenheten eller kan någon snälla bara förklara för mig hur det brukar gå till så jag kan förstå mig på vad som händer. Har nu inte betalat något på 3 månader och börja få inkasso och kronofogden delgivningar?? Hade varit tacksam om någon kan förklara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baba3.0, post: 425650, member: 11142"] Hej! Ny här men har läst ganska mycket förut och sett folk lägga ut bra information! Lång historia kort! Så skulle jag behöva hjälpa har idag runt 2.2 mille i privatlån och runt 1,4 i bolån, har under ganska många år betalat mina skulder och nu när jag inte längre orkar betala för det inte går runt med att betala 70-80 tusen i bara räkningar varje månad så tänkte jag lämna allt. Vad bör jag tänka på är gift har 2 barn och jag vet att jag kommer hamna i knasiga sits men jag kan inte betala längre. Kommer min fru drabbas som inte vet något om mina skulder? Hur ska jag göra sälja lägenheten eller kan någon snälla bara förklara för mig hur det brukar gå till så jag kan förstå mig på vad som händer. Har nu inte betalat något på 3 månader och börja få inkasso och kronofogden delgivningar?? Hade varit tacksam om någon kan förklara. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Lämnar allt
Topp