Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kvar med kraftigångest och spelskulder.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 113955" data-attributes="member: 4186"><p>Jag kan bara ge dig rådet att vara försiktig...som Spelberoende förlorade jag kontakten med min son i över sex månader. Som mamma det värsta straff som finns, visste inte ens om han skulle orka ha kontakt med mig mer...det gjorde fruktansvärt ont. Vi är olika som människor men om du har möjlighet att gå på ett möte på föreningen för Spelberoende så är det ett fantastiskt stöd. Ingen som dömer dig och alla är i samma situation. Mitt sätt är så enkelt som att ladda ner en app som räknar mina Spelfria dagar...192 dagar just nu. En sporre och efter en månad så kan du unna dig något som en morot för det är tufft men det går. Du slipper ångest, panik, jakten på pengar. Du kommer vara en närvarande mamma och gör inga dumheter för som Spelberoende så kan du inte sluta och vad är då vitsen med att vinna? Jag har också valt att spärra mig ett år framåt på spel paus.se och när jag får reklam via sms och mail blir jag så förbannad. Skickar sms och talar om för dem att jag tänker anmäla dem. Är så fruktansvärt hatisk och om mitt självmordsförsök hade lyckats så hade jag inte suttit här idag och försökt hjälpa andra som har samma helvete.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 113955, member: 4186"] Jag kan bara ge dig rådet att vara försiktig...som Spelberoende förlorade jag kontakten med min son i över sex månader. Som mamma det värsta straff som finns, visste inte ens om han skulle orka ha kontakt med mig mer...det gjorde fruktansvärt ont. Vi är olika som människor men om du har möjlighet att gå på ett möte på föreningen för Spelberoende så är det ett fantastiskt stöd. Ingen som dömer dig och alla är i samma situation. Mitt sätt är så enkelt som att ladda ner en app som räknar mina Spelfria dagar...192 dagar just nu. En sporre och efter en månad så kan du unna dig något som en morot för det är tufft men det går. Du slipper ångest, panik, jakten på pengar. Du kommer vara en närvarande mamma och gör inga dumheter för som Spelberoende så kan du inte sluta och vad är då vitsen med att vinna? Jag har också valt att spärra mig ett år framåt på spel paus.se och när jag får reklam via sms och mail blir jag så förbannad. Skickar sms och talar om för dem att jag tänker anmäla dem. Är så fruktansvärt hatisk och om mitt självmordsförsök hade lyckats så hade jag inte suttit här idag och försökt hjälpa andra som har samma helvete. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kvar med kraftigångest och spelskulder.
Topp