Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kvar med kraftigångest och spelskulder.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ami" data-source="post: 113949" data-attributes="member: 1740"><p>Grattis till 6,5 månader. </p><p>Så skönt att höra om människor som lyckats va spelfria.</p><p>Är så modigt gjort att verkligen va helt ärlig med att ha ett spelmissbruk och berätta om det för alla.</p><p>Det hjälper många andra som är där eller att man inte ska behöva hamna där.</p><p>Ska gå in och läsa din blogg.</p><p></p><p>Jag har inte modet ,vågar inte( vägrar) berätta för ngn jag känner.</p><p></p><p>Antar att jag har abstines nu när jag inte spelat eller kan spela (om nu spelpause.se funkar som det ska)</p><p></p><p>Hur lång tid tar det på ett ungefär tills man känner att det är lättare? att man inte tänker på spel lika ofta.</p><p></p><p>Jag är så störd att jag har tankar på att kanske jag ska ”låna” ngns personuppgifter och eleg och spela på, eller om jag är ” duktig” och inte spelar nu på 12 månader kan jag belöna mig med att spela med en bestämd summa om ett år...</p><p>Alltså så idiotiskt, det är ju när jag inte kan kontrolera mig själv och går på impuls som jag är rädd att man gör ngt riktigt dumt.</p><p></p><p></p><p>Sanningen är att jag spelar med min familj som insats utan deras vetskap.</p><p>Jag är så inne i det att jag struntar i hur barna kommer påverkas av allt spelandet.</p><p>Är inte bara pengar man förlorar.</p><p>All tid som jag sitter helt borta i min värld och spelar, mitt humör som går i vågor och som nu ledighet jag kunnat lägga på min familj går istället till att arbeta extra hela helgen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ami, post: 113949, member: 1740"] Grattis till 6,5 månader. Så skönt att höra om människor som lyckats va spelfria. Är så modigt gjort att verkligen va helt ärlig med att ha ett spelmissbruk och berätta om det för alla. Det hjälper många andra som är där eller att man inte ska behöva hamna där. Ska gå in och läsa din blogg. Jag har inte modet ,vågar inte( vägrar) berätta för ngn jag känner. Antar att jag har abstines nu när jag inte spelat eller kan spela (om nu spelpause.se funkar som det ska) Hur lång tid tar det på ett ungefär tills man känner att det är lättare? att man inte tänker på spel lika ofta. Jag är så störd att jag har tankar på att kanske jag ska ”låna” ngns personuppgifter och eleg och spela på, eller om jag är ” duktig” och inte spelar nu på 12 månader kan jag belöna mig med att spela med en bestämd summa om ett år... Alltså så idiotiskt, det är ju när jag inte kan kontrolera mig själv och går på impuls som jag är rädd att man gör ngt riktigt dumt. Sanningen är att jag spelar med min familj som insats utan deras vetskap. Jag är så inne i det att jag struntar i hur barna kommer påverkas av allt spelandet. Är inte bara pengar man förlorar. All tid som jag sitter helt borta i min värld och spelar, mitt humör som går i vågor och som nu ledighet jag kunnat lägga på min familj går istället till att arbeta extra hela helgen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kvar med kraftigångest och spelskulder.
Topp