Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden skicka in Mina inkomster och utgifter

Hej,

Hur lång tid tar det för Kronofogden att hantera att jag skickat in Mina inkomster och utgifter, som är uppdaterade med lägre inkomst men även högre hyra?
Om det dras fel på kommande lön, kan man då få tillbaka mellanskillnaden eller hur fungerar det?

Ja blir det fel så får du tillbaka. Dom brukar vara väldigt snabba när det gäller återbetalningar

Tack! Om man har förmånsbil och får lägga själv på bränsle som man sen får tillbaka. Mäts det beloppet också ut?

Tack! Om man har förmånsbil och får lägga själv på bränsle som man sen får tillbaka. Mäts det beloppet också ut?
Nej, det är inte lön utan en kostnadsersättning.
Så milersättning utmäts inte (inte den skattefria delen åtminstone).

Tack så mycket för svar.

En fråga till, får man semesterersättningen även dragen som utmätning dom tillfällena man har haft semester?

En fråga till, får man semesterersättningen även dragen som utmätning dom tillfällena man har haft semester?
Har du maxbeslut ja.
Annars kanske. Du får behålla extra inkomster om du inte har maxbeslut.

När man anger sambons uppgifter i ansökan. Ska man ange hans kostnader han har för studielån, optiker och så?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp