Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort utan valutapåslag, förslag?

Hej, är det någon som har tips på kreditkort utan valutapåslag och uttagsavgift utomlands? Jag letar efter ett kort som inte har någon växlingsavgift när man använder det utomlands och där man kan ta ut pengar utan extra kostnad... cash is king

Det verkar finnas en del alternativ, men det är svårt att veta vilket som är det bästa kortet för att undvika dolda avgifter. Vilket kreditkort använder ni när ni är utomlands? och varför

Hej, är det någon som har tips på kreditkort utan valutapåslag och uttagsavgift utomlands? Jag letar efter ett kort som inte har någon växlingsavgift när man använder det utomlands och där man kan ta ut pengar utan extra kostnad... cash is king

Det verkar finnas en del alternativ, men det är svårt att veta vilket som är det bästa kortet för att undvika dolda avgifter. Vilket kreditkort använder ni när ni är utomlands? och varför

Jag körde på klarnakortet i somras på Rhodos, dock suger det att man inte kan delbetala totalsumman utan varje köp blir för sig.

Tjena! kreditkort utan valutapåslag? Här är några förslag att kika på:

1. Collector Easyliving

Valutapåslag: 0 %
Uttagsavgift: 3 % (min 45 kr)
Årsavgift: 195 kr
Fördelar: Massor av försäkringar och köpskydd. Perfekt för dig som vill ha extra trygghet.

2. Northmill Kortet

Valutapåslag: 0 %
Uttagsavgift: 0 %
Årsavgift: 0 kr
Fördelar: Gratis allt! Ingen årsavgift och inga avgifter för uttag eller köp utomlands. Dock enklare kort utan extra förmåner som försäkringar.

Om du vill ha många försäkringar och trygghet är Collector Easyliving ett bra val trots årsavgiften. Vill du hellre spara in på avgifter kan Northmill eller Bank Norwegian vara klockrena. Det handlar om vad som känns viktigast för dig – skydd eller sparade pengar.

Inget kreditkort men det absolut bästa kortet för resor och köp i annan valuta är revolut. Ingen svensk bank kommer i närheten av att erbjuda dom tjänsterna revolut gör

Kredit 3000 5000 utan ränta. Uttagsavgift i Sverige och utomlands: 0 kr. Mycket bra reseförsäkring ingår och avbeställningsskydd för hela familjen. Ingen valutapåslag utomlands. Sparkonto ränta 4.50 %upp till 50t sen .3.80 %.
Premium paket kostar 99 kr /mån , bindningstid 6 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp