Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort trots skuldsanering och betalningsanmärkningar?

Finns det något kreditkort man kan få trots betalningsanmärkningar och skuldsanering? Behöver för att göra utlägg i arbetet.

Finns det något kreditkort man kan få trots betalningsanmärkningar och skuldsanering? Behöver för att göra utlägg i arbetet.
Nej. Hade också det behovet men fick vackert se till att ha pengar kvar till jobbresor eller begära förskott de gånger det handlade om för mycket pengar.

Enda alternativet är om din arbetsgivare kan tillhandahålla ett.
Men som KassaKon ovan får man begära utbetalt utläggen i samband eller i förskott.

Kolla med arbetsgivaren om inte dom kan tillhandahålla ett till dig, dvs betalansvar på arbetsgivaren.
Om din tjänst kräver utlägg för tex resor eller dylikt så bör dom stå för ett kort.

Kolla med arbetsgivaren om inte dom kan tillhandahålla ett till dig, dvs betalansvar på arbetsgivaren.
Om din tjänst kräver utlägg för tex resor eller dylikt så bör dom stå för ett kort.
På mitt jobb står de inte gör något kort. Vi har företagsupphandlat kreditkort från Eurocard, dvs jobbet betalar årsavgift, men man har personligt betalningsansvar. Man måste ansöka själv och det tas UC. Jag testade när jag hade skuldsanering men det blev ju avslag förstås.

På mitt jobb står de inte gör något kort. Vi har företagsupphandlat kreditkort från Eurocard, dvs jobbet betalar årsavgift, men man har personligt betalningsansvar. Man måste ansöka själv och det tas UC. Jag testade när jag hade skuldsanering men det blev ju avslag förstås.
Aha, då har Vi olika.
Vi har kreditkort där har företaget har betalningsansvar, men mitt namn står givetvis på kortet, så det är personligt.

Det var ett krav från mig (och andra) när det blev på tal om mkt resande, jag var inte sugen på att ”ligga ute” med pengar varje månad. Kan nog bli en knivig situation om företaget tex går i konkurs, poff…50 000:- borta :).

Klarnas kort fick min sambo när hon hade skuldsaldo hos KFM.

Sen huruvida det är kreditkort eller inte låter jag vara osagt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp