Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Kreditkort trots dålig kreditvärdighet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M17" data-source="post: 85531" data-attributes="member: 4052"><p>Detta verkar ju helt jätteknasigt. Med det sagt så var det ingen som ville bevilja oss kredit heller när vi flytta de till Sverige. Vi hade så klart ingen betalningsanmärkning eftersom vi inte hade bott i Sverige på 15 år. Dock hade vi inte en enda betalningsanmärkelse i London heller. Man kunde ju önska att EU kunde samarbeta på ett eller annat sätt här. Det var lite knepigt att starta aktiebolag, men det löste sig i alla fall till slut. Nu, ett år senare har vi inga problem alls med att få kredit, men första året var inte så roligt. Man känner sig som en brottsling, men man vet samtidigt att man inte är det. Vore jag du så skulle jag kolla upp vad det kan vara för fel. Det låter som om det är något väldigt skumt på gång. Kan någon ha stulit din identitet??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M17, post: 85531, member: 4052"] Detta verkar ju helt jätteknasigt. Med det sagt så var det ingen som ville bevilja oss kredit heller när vi flytta de till Sverige. Vi hade så klart ingen betalningsanmärkning eftersom vi inte hade bott i Sverige på 15 år. Dock hade vi inte en enda betalningsanmärkelse i London heller. Man kunde ju önska att EU kunde samarbeta på ett eller annat sätt här. Det var lite knepigt att starta aktiebolag, men det löste sig i alla fall till slut. Nu, ett år senare har vi inga problem alls med att få kredit, men första året var inte så roligt. Man känner sig som en brottsling, men man vet samtidigt att man inte är det. Vore jag du så skulle jag kolla upp vad det kan vara för fel. Det låter som om det är något väldigt skumt på gång. Kan någon ha stulit din identitet?? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Kreditkort trots dålig kreditvärdighet?
Topp