Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditkort som är lätta att få.

För några månader sen tappade jag greppet om mitt spelande och gamblande på internet totalt, och öppnade dörren till sms-lån-världen, vilket förmodligen är en av de dummaste sakerna jag någonsin gjort.

Och precis just nu som jag trodde att jag hade fått hyfsad kontroll över det, fick bl.a. ett lån på 15000 för att kunna betala tillbaka en del, så fick jag ytterliggare brev från kronofogden. Det är självklart oansvarigt, barnsligt och [alla liknande synonymer] att inte ha koll på vilka lån man har löst och vilka som är kvar, och när jag ser tillbaka på hur jag hanterade breven (lades på en hög, som till slut slängdes för att den var för stor) så förstår jag inte hur jag kunde vara så enormt jävla dum i huvudet.

Men nog om det;
Just nu har jag i alla fall bara någon tusenlapp kvar av lönen, och ett föreläggande på knappt 9000 liggandes hos kronofogden. Att ta ett lån är helt uteslutet, då jag nekades av alla seriösa banker vid tidigare försök.

Jag har en inkomst på 160k+ från 2010, 2011 har jag väsentligt mycket mindre (men det syns väl inte i upplysningarna än?), och 10-15 förfrågningar hos UC.
Finns det något kreditkort överhuvudtaget som kan vara aktuellt för mig? Helst med 10-15k i godkänd kredit, men jag förstår att det förmodligen är alldeles för högt att ens tro på...

Taskigt läge du. Speldjävulen är inte att leka med.

OK är det enda kreditkort jag känner till som ger 500 kr utan kreditupplysning. Det kanske går att testa söka ett lägre belopp på några tusen?

Om du bor i villa rekommenderar jag ett bolån, typ Bluestep.

har du provat thorn?jag hadde själv stora lån inkasson massor av förfrågningar m.m.men hadde då inte kommit så långt som kf.men fick lån på 25000.

pröva söka där får du nej där så kan jag nog säga det kommer bli svårt.eftersom du redan sökt på andra.okq8 fick jag,har utmätning sökte på 500.andra i min sits hadde testa 1000 och uppåt blev avslag.men du kan testa okq8 om du vill.
annars det du kan göra är att kontakta lånegivarna igen som nu är hos kf.göra upp om avb mot att de drar tillbaka ärenden från kf.beroende på hur långt det gått hos kf.har dina ärenden precis kommit dit eller har du blivit delgiven?

Skit med spelet, har själv varit i samma sits vilket gjort att jag förlorat de som betyder nått för mig. Nu har jag äntligen sökt hjälp och har vart spelfri i 3 månader vilket är sjukt skönt!! Var ärlig o be om hjälp av de du känner. Det känns så sjukt mycket lättare efteråt och innan du förlorar de som älskar dig. Du kan börja med att bestrida de kf ärendena du har om du ej blivit delgiven. Du kan även bestrida dem vid delgivning. Detta ger det längre tid att få fram det kapital som behövs..Lycka till!!!

Jag har oxå varit inne på nätet och spelat bort otroliga summor! Det är därför man figurerar här inne nu. Har lånat alldeles för mycket på sms-lån som är helt omöjliga att reda upp! Har försökt att få större lån för att betala dom "små lånen jag har" men det verkar vara kört har för många förfrågningar!

Hälften av oss är nog här på grund av speldjävulen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp