Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Kreditkort och samla lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SpelskulderDelux" data-source="post: 306684" data-attributes="member: 5894"><p>Tjena gänget, </p><p>Ni är visa i samtliga tillfällen för mig.</p><p>Kan ni återigen stötta mig med visdom?</p><p></p><p>Har idag inkomst enligt UC på 420K </p><p>Underskott 70k</p><p>Lån genom UC 6st - 5 aktörer - 180k</p><p>Lån utanför UC 4st - 4 aktörer - 160k</p><p></p><p>4 FF - senaste 11/4-22 </p><p>UC-Score - 580</p><p>Kreditbetyg - 2.64</p><p></p><p>min tanke är att samla alla dessa lån efter sommaren så totalt ett lån på omkring 350K </p><p></p><p>nu kommer dock ett problem, vår kära bil har gått sönder och behöver genomgå ett stort verkstadsbesök som kostar omkring 14-16.000kr </p><p></p><p>Hur tror ni mina chanser är att söka en kreditkort för att lösa det akut och sedan vänta till Augusti/september och samla lånen?</p><p>Tror ni min UC raserar totalt?</p><p>Och vilket kort ska man söka? Eller genom någon förmedlare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SpelskulderDelux, post: 306684, member: 5894"] Tjena gänget, Ni är visa i samtliga tillfällen för mig. Kan ni återigen stötta mig med visdom? Har idag inkomst enligt UC på 420K Underskott 70k Lån genom UC 6st - 5 aktörer - 180k Lån utanför UC 4st - 4 aktörer - 160k 4 FF - senaste 11/4-22 UC-Score - 580 Kreditbetyg - 2.64 min tanke är att samla alla dessa lån efter sommaren så totalt ett lån på omkring 350K nu kommer dock ett problem, vår kära bil har gått sönder och behöver genomgå ett stort verkstadsbesök som kostar omkring 14-16.000kr Hur tror ni mina chanser är att söka en kreditkort för att lösa det akut och sedan vänta till Augusti/september och samla lånen? Tror ni min UC raserar totalt? Och vilket kort ska man söka? Eller genom någon förmedlare? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Kreditkort och samla lån
Topp