Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Kreditbedömning Luma Finans
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmla" data-source="post: 467597" data-attributes="member: 11138"><p>Nej den såg ju annorlunda ut från allra början, startade med ett mycket lägre belopp, där månadskostnaden kanske var 3000-4000:- tex. </p><p>Jag var stressad över oväntade utgifter och tänkte att jag kan betala tillbaka detta.</p><p>Men väldigt snabbt blev det att jag fick höja krediten för att kunna betala allt. Så blev det varje månad och jag har de senaste månaderna försökt bara hålla det flytande eftersom jag kommer att få en större summa pengar någongång under hösten och försöker nu bara undvika en betalningsanmärkning.</p><p></p><p>Inget annat bolag ger mig lån på ens 1000:- så att jag lyckats låna ca 100,000:- här känns med eftertanke heeeelt orimligt.</p><p>(Ja, det är jag som tagit besluten, det kan kan jag inte skylla på någon annan)</p><p></p><p>Dom skriver att man ska kontakta dom om man har betalningssvårigheter, vilket jag gjort, men dom kan inte hjälpa till överhuvudtaget.</p><p></p><p>Förra månaden borde allt ha rasat och jag hade dialog med alla bolag att jag inte kunde betala. "Dialog" är dock fel ord.</p><p></p><p>Tillslut, ca 20dgr för sent lyckades jag betala in allt, och dagen efter kunde jag öka min kredit igen, hos samtliga. </p><p>Vilket jag gjorde eftersom jag lagt hela min månadsinkomst och mer på lånen.</p><p></p><p>Hållt mig flytande på detta sätt sedan mars/april, men nu går det inte längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmla, post: 467597, member: 11138"] Nej den såg ju annorlunda ut från allra början, startade med ett mycket lägre belopp, där månadskostnaden kanske var 3000-4000:- tex. Jag var stressad över oväntade utgifter och tänkte att jag kan betala tillbaka detta. Men väldigt snabbt blev det att jag fick höja krediten för att kunna betala allt. Så blev det varje månad och jag har de senaste månaderna försökt bara hålla det flytande eftersom jag kommer att få en större summa pengar någongång under hösten och försöker nu bara undvika en betalningsanmärkning. Inget annat bolag ger mig lån på ens 1000:- så att jag lyckats låna ca 100,000:- här känns med eftertanke heeeelt orimligt. (Ja, det är jag som tagit besluten, det kan kan jag inte skylla på någon annan) Dom skriver att man ska kontakta dom om man har betalningssvårigheter, vilket jag gjort, men dom kan inte hjälpa till överhuvudtaget. Förra månaden borde allt ha rasat och jag hade dialog med alla bolag att jag inte kunde betala. "Dialog" är dock fel ord. Tillslut, ca 20dgr för sent lyckades jag betala in allt, och dagen efter kunde jag öka min kredit igen, hos samtliga. Vilket jag gjorde eftersom jag lagt hela min månadsinkomst och mer på lånen. Hållt mig flytande på detta sätt sedan mars/april, men nu går det inte längre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Kreditbedömning Luma Finans
Topp