Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreddy ny version

Verkar klart försämrad. Gissar att det beror på att UC har stryp en del information. Dels syns inte hur mycket som är nyttjad av krediterna och dels är summorna på blancolånen från två uppdateringar bakåt i tiden och inte den senaste.

Verkar klart försämrad. Gissar att det beror på att UC har stryp en del information. Dels syns inte hur mycket som är nyttjad av krediterna och dels är summorna på blancolånen från två uppdateringar bakåt i tiden och inte den senaste.

de vill väl att fler ska köpa minuc hehe

Men vad drygt.. hade tänkt köra bara Kreddy i typ ett halvår för att spara in på även den lilla utgiften men nu blir det ju inte särskilt intressant :-/

min Kreddy app är precis likadan som tidigare, ingen förändring och jag ser fortfarande allt precis så som tidigare.
jag har Android om det har någon betydelse

Jag har pratat med kreddy ang detta.

Dom har insett att uppdateringen inte blev klockren och är medveten i några fel som dom ska justera till. T.ex det där angående utnyttjat på lånen. Detta ska dom ordna till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp