Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Grattis, har det hänt något särskilt (typ betalat ner alla krediter eller så)? Annars låter det som en bugg. 0.2 är ju sjukt bra
Min UC/Kreddy står parkerad på 0.3 sedan 4 månader tillbaka. Också väldigt bra förstås, men är enligt alla banker osv ännu för högt belånad för att kunna samla/lägga om lånen. Men siktar ändå på 0.2 till hösten, mest för skojs skull. Tror aldrig jag har haft det under drygt 10 år
Verkligen, då stämmer ju säkert siffran. Stort grattis, är ju så skön känsla när det hoppar ner. Finns knappast något som har så stor påverkan som att betala ner krediter. Jag antar att du har krediten/kortet kvar? Annars brukar ju just att avsluta krediter (i alla fall kortsiktigt) kunna ha negativ effekt på betyget.
Jag kommer alltid ha kortet kvar. Har en del saker som dras från kortet t.ex. Samt bra att ha i reserv om det kommer en oväntad utgift. Men jag ska hålla det i schack och sätta in pengar allteftersom så det inte hamnar på minus 50 000 igen.