Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kort fråga om Klarna-kortet

Hej, har i princip 0:- att röra mig med till måndag när lönen kommer. Har Klarna-kortet där jag på något mystiskt sett lyckats få 40 000:- i köpkraft (för tillfället). Undrar hur säkert detta är? Har under dagen köpt ett busskort och snusdosor på kortet vilket har funkat. Men kan dom helt plötsligt neka ett köp (om det är i vanlig butik eller matställe)? Är ju inte som ett kreditkort där man vet att summan är beviljad utan känns mer som att man får hoppas att man kan köpa. Någon som har erfarenhet?

Klarna kan allt.

Hej, har i princip 0:- att röra mig med till måndag när lönen kommer. Har Klarna-kortet där jag på något mystiskt sett lyckats få 40 000:- i köpkraft (för tillfället). Undrar hur säkert detta är? Har under dagen köpt ett busskort och snusdosor på kortet vilket har funkat. Men kan dom helt plötsligt neka ett köp (om det är i vanlig butik eller matställe)? Är ju inte som ett kreditkort där man vet att summan är beviljad utan känns mer som att man får hoppas att man kan köpa. Någon som har erfarenhet?
Om.du har ett fysisk kort så testa köp via online. Om det är mat du behöver
Då slipper du stå och skämmas Om köpet inte går igenom

Om.du har ett fysisk kort så testa köp via online. Om det är mat du behöver
Då slipper du stå och skämmas Om köpet inte går igenom
Bra tanke, har bara via mobilen för tillfället tyvärr. Svårt att veta tycker jag. Allt har funkat hittills men blir ju pinsamt om man, som du säger, har plockat massa matvaror och står vid kassan. Får längta efter 25:e och hoppas att klarna funkar till dess

Bra tanke, har bara via mobilen för tillfället tyvärr. Svårt att veta tycker jag. Allt har funkat hittills men blir ju pinsamt om man, som du säger, har plockat massa matvaror och står vid kassan. Får längta efter 25:e och hoppas att klarna funkar till dess
Innan kunde man få fram kortnummer på appen hos klarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp