Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kontrollera förslag betalplan inför skuldsanering

Jag har en fundering!
jag har fått ett förslag på betalplan precis och skulle gå in på kronofogdens hemsida och kika över mina skulder så att jag såg att allt stämde men då ser jag att mina skulder sjunkit där mot hur det såg ut innan. Så mailade om det till min handläggare och frågade men blev inte smartare.

”Det kan vara så att någon fordran till exempel återkallats för verkställighet”
Skrev hon i mailet bl.a. vad menas med det?

och hur ska jag se att summa och allt stämmer ?
tänkte att jag kunde se det på hemsidan men nu när det är fler avslutade ärenden än innan (står att det återkallats)
Så kan jag inte se helheten.
kanske en dum fråga men har noll koll och man vill ju att allt ska bli rätt.

Jag har en fundering!
jag har fått ett förslag på betalplan precis och skulle gå in på kronofogdens hemsida och kika över mina skulder så att jag såg att allt stämde men då ser jag att mina skulder sjunkit där mot hur det såg ut innan. Så mailade om det till min handläggare och frågade men blev inte smartare.

”Det kan vara så att någon fordran till exempel återkallats för verkställighet”
Skrev hon i mailet bl.a. vad menas med det?

och hur ska jag se att summa och allt stämmer ?
tänkte att jag kunde se det på hemsidan men nu när det är fler avslutade ärenden än innan (står att det återkallats)
Så kan jag inte se helheten.
kanske en dum fråga men har noll koll och man vill ju att allt ska bli rätt.
Summan minskade för mig också, jag gissar att det har med eventuell ränta att göra som pausas/tas bort från skuldbördan?

Jag bara förutsatte att det var som det skulle och tänkte inte mer på det men jag kanske har fel

Summan minskade för mig också, jag gissar att det har med eventuell ränta att göra som pausas/tas bort från skuldbördan?

Jag bara förutsatte att det var som det skulle och tänkte inte mer på det men jag kanske har fel
tack får se om fler svarar samma då 😊 men hur ska man ha koll på skulderna då för alla låg ju där så kan ju inte kontrollera om summan stämmer då så blir så dumt 🙈

Men summan har minskat på hemsidan men inte på betalplanen i skulder ? 🙈

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp