Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kontroll av transaktioner vid nytt bolån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Angela" data-source="post: 417937" data-attributes="member: 4732"><p>Hej forumet, </p><p>Jag hoppas på råd och, förhoppningsvis, lugnande besked. </p><p></p><p>Min situation är sådan att jag satt djupt i skiten för några år sedan med betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos KFM med löneutmätning. </p><p></p><p>Den 8 juni försvinner min sista betalningsanmärkning och i juli försvinner historiskt skuldsaldo. Jag tänkte då köpa ett hus, ett dödsbo där jag vill köpa ut den andre dödsbodelägare. </p><p></p><p>Uppskattat värde är 4 400 000 och jag hoppas få låna 2 500 000. Mina förutsättningar är: </p><p></p><p>Årsinkomst 744 000 kr</p><p>Ensamstående utan barn </p><p>Lån: 29 000 + kreditkort med gräns på 40 000, ej utnyttjat. Båda dessa hos min vanliga bank och de har aldrig misskötts på något sätt. </p><p>UC score 2,0 men gissar att det kommer att förbättras när anmärkningen och det historiska skuldsaldot försvinner </p><p></p><p>Utifrån detta gissar och hoppas jag att det inte bör bli några problem att få lån.</p><p> Men...jag är igång med ett större måleriarbete som en bekant utför, svart. Kommer därför att behöva ta ut drygt 50 000 i kontanter över den kommande månaden. </p><p></p><p>Jag ångrar bittert att jag inte avvaktade med detta men, gjort är gjort. Undrar därför om någon vet huruvida det är rutin att banken går igenom kontoaktivitet när man söker bolån? Hade tänkt använda min ordinarie bank som ju redan har tillgång till allt så funderar även på om risken för sådana kontroller minskar om jag söker hos en annan bank..? </p><p></p><p>All input vore mycket uppskattad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Angela, post: 417937, member: 4732"] Hej forumet, Jag hoppas på råd och, förhoppningsvis, lugnande besked. Min situation är sådan att jag satt djupt i skiten för några år sedan med betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos KFM med löneutmätning. Den 8 juni försvinner min sista betalningsanmärkning och i juli försvinner historiskt skuldsaldo. Jag tänkte då köpa ett hus, ett dödsbo där jag vill köpa ut den andre dödsbodelägare. Uppskattat värde är 4 400 000 och jag hoppas få låna 2 500 000. Mina förutsättningar är: Årsinkomst 744 000 kr Ensamstående utan barn Lån: 29 000 + kreditkort med gräns på 40 000, ej utnyttjat. Båda dessa hos min vanliga bank och de har aldrig misskötts på något sätt. UC score 2,0 men gissar att det kommer att förbättras när anmärkningen och det historiska skuldsaldot försvinner Utifrån detta gissar och hoppas jag att det inte bör bli några problem att få lån. Men...jag är igång med ett större måleriarbete som en bekant utför, svart. Kommer därför att behöva ta ut drygt 50 000 i kontanter över den kommande månaden. Jag ångrar bittert att jag inte avvaktade med detta men, gjort är gjort. Undrar därför om någon vet huruvida det är rutin att banken går igenom kontoaktivitet när man söker bolån? Hade tänkt använda min ordinarie bank som ju redan har tillgång till allt så funderar även på om risken för sådana kontroller minskar om jag söker hos en annan bank..? All input vore mycket uppskattad! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kontroll av transaktioner vid nytt bolån
Topp