Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Kontantfinans och att höja befintligt lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marina7310" data-source="post: 2214" data-attributes="member: 101"><p>Är det bara jag som börjar misstänka att allt inte står rätt till med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9009" target="_blank">Kontantfinans</a>? Jag ansökte i höstas om ett lån på 5000 kronor vilket beviljades utan några som helst problem. Efter 7 månader funderade jag på att se om lånet gick att höja något. Det stod på deras hemsida att det gick bra att ansöka via telefon och att höjning var enklast att göra genom att kontakta dem per telefon. Jag ringde dem men de var inte alls intresserade av att ta emot någon ansökan om höjning. Jag sade bara mitt namn och varför jag ringde men tjejen avbröt mig med en gång och bad mig använda deras hemsida. Jag försökte då fråga lite om krav för att kunna ansöka om en höjning men dessa frågor vägrade hon att svara på utan bad mig bara använda deras hemsida och söka. Jag fick inga svar eller hjälp per telefon. Jag kände mig dum men tänkte att okej, jag försöker då och ansöker. Givetvis fick jag avslag men det märkliga är att det togs ingen upplysning på mig. Hur kunde de ge mig avslag utan upplysning? Jag har skött mitt lån prickfritt, och övriga finanser också.</p><p>Jag kollade upp företaget online och såg att de hade bedrövliga siffror så de kanske har lånestopp? Jag vet inte. Jag bara kände mig dum efter samtalet med företaget och sedan ett avslag utan att ens inhämta en upplysning. Kände mig verkligen usel som person. Någon annan som råkat ut för samma nyligen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marina7310, post: 2214, member: 101"] Är det bara jag som börjar misstänka att allt inte står rätt till med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9009"]Kontantfinans[/URL]? Jag ansökte i höstas om ett lån på 5000 kronor vilket beviljades utan några som helst problem. Efter 7 månader funderade jag på att se om lånet gick att höja något. Det stod på deras hemsida att det gick bra att ansöka via telefon och att höjning var enklast att göra genom att kontakta dem per telefon. Jag ringde dem men de var inte alls intresserade av att ta emot någon ansökan om höjning. Jag sade bara mitt namn och varför jag ringde men tjejen avbröt mig med en gång och bad mig använda deras hemsida. Jag försökte då fråga lite om krav för att kunna ansöka om en höjning men dessa frågor vägrade hon att svara på utan bad mig bara använda deras hemsida och söka. Jag fick inga svar eller hjälp per telefon. Jag kände mig dum men tänkte att okej, jag försöker då och ansöker. Givetvis fick jag avslag men det märkliga är att det togs ingen upplysning på mig. Hur kunde de ge mig avslag utan upplysning? Jag har skött mitt lån prickfritt, och övriga finanser också. Jag kollade upp företaget online och såg att de hade bedrövliga siffror så de kanske har lånestopp? Jag vet inte. Jag bara kände mig dum efter samtalet med företaget och sedan ett avslag utan att ens inhämta en upplysning. Kände mig verkligen usel som person. Någon annan som råkat ut för samma nyligen? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Kontantfinans och att höja befintligt lån
Topp