Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Kommunens Budget och skuldrådgivning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jessan4439" data-source="post: 424697" data-attributes="member: 11040"><p>Förstår,tack!.. Min sambo vet ej hur jag blev skuldsatt,dvs genom tidigare spelmissbruk, och vågar inte riktigt ta upp det med honom, tror ej han skulle ta det bra och är rädd för ev. separation isåfall, och som jag skrev ska vi precis få ett barn. Dock vet han att jag är skuldsatt, ej vrf. </p><p>Som jag sa, ja,han har väldigt bra ekonomi, han har aldrig gått in i större lån och krediter, betalar helst saker på en gång istället för faktura,sparar så gott han kan osv. Då det har varit på dethär sättet sen vi bott tillsammans, ca 2år,har han stått för ca 80% för allt hemma, jag betalar en liten liten del av hyran och sedan halva matinköpet för månaden, ca 4tusen då. Så därför ja, vi lever jättebra annars på det sättet,och vårt barn skulle aldrig sakna något. Men sambon ser det mer som "min" och "din" ekonomi. Jag har mina egna skulder och inget han kommer, eller behöver ens tycker jag, betala av. O då han stått för det mesta hemma också, och aldrig behövt ta lån för egen skull ens, kan jag på något sätt förstå. Han skulle ej hjälpa till o ta ett samlingslån för o lösa mina skulder, och det skulle kunna lösa mina problem ex. Men kommer ej gå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jessan4439, post: 424697, member: 11040"] Förstår,tack!.. Min sambo vet ej hur jag blev skuldsatt,dvs genom tidigare spelmissbruk, och vågar inte riktigt ta upp det med honom, tror ej han skulle ta det bra och är rädd för ev. separation isåfall, och som jag skrev ska vi precis få ett barn. Dock vet han att jag är skuldsatt, ej vrf. Som jag sa, ja,han har väldigt bra ekonomi, han har aldrig gått in i större lån och krediter, betalar helst saker på en gång istället för faktura,sparar så gott han kan osv. Då det har varit på dethär sättet sen vi bott tillsammans, ca 2år,har han stått för ca 80% för allt hemma, jag betalar en liten liten del av hyran och sedan halva matinköpet för månaden, ca 4tusen då. Så därför ja, vi lever jättebra annars på det sättet,och vårt barn skulle aldrig sakna något. Men sambon ser det mer som "min" och "din" ekonomi. Jag har mina egna skulder och inget han kommer, eller behöver ens tycker jag, betala av. O då han stått för det mesta hemma också, och aldrig behövt ta lån för egen skull ens, kan jag på något sätt förstå. Han skulle ej hjälpa till o ta ett samlingslån för o lösa mina skulder, och det skulle kunna lösa mina problem ex. Men kommer ej gå. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Kommunens Budget och skuldrådgivning
Topp