- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 27
Hej. Jag är 23 år gammal och jag ska ta ett lån i november för att betala av en restskatt (kom som en chock pga. fel från revisorn...) och även få lite pengar över till annat som ett bra startskott.
Tänkt lånesumma: 125 000:-
Deklarerad inkomst 2019: 145 000:-
Underskott: 0:-
UC Förfrågningar: 0
Tidigare lån: 0
Jag är lite nervös och fundersam på om jag kommer kunna få mitt lån beviljat på 125K, men enligt en kille jag pratade med på Lendo för ett par månader sedan skulle det 'säkert gå bra'.
Låter det rimligt tycker ni, att jag får det där lånet beviljat? Och till vilken ränta skulle det ha blivit då tror ni? Vet inte vad jag ska jämföra med, så himla svårt att hitta specifik info på nätet. Är så dålig på detta med lån...
Hur tror ni mina chanser är? Tacksam för svar!!
Tack på förhand!
Tänkt lånesumma: 125 000:-
Deklarerad inkomst 2019: 145 000:-
Underskott: 0:-
UC Förfrågningar: 0
Tidigare lån: 0
Jag är lite nervös och fundersam på om jag kommer kunna få mitt lån beviljat på 125K, men enligt en kille jag pratade med på Lendo för ett par månader sedan skulle det 'säkert gå bra'.
Låter det rimligt tycker ni, att jag får det där lånet beviljat? Och till vilken ränta skulle det ha blivit då tror ni? Vet inte vad jag ska jämföra med, så himla svårt att hitta specifik info på nätet. Är så dålig på detta med lån...
Hur tror ni mina chanser är? Tacksam för svar!!
Tack på förhand!
Senast ändrad: