Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kolla läget

Ville bara kika in för att kolla läget här i forumet och hur det går för er som hängt här länge. Hoppas ni ser någon ljusning ❤️ Jag har själv löneutmätning nu i 3 månader och har sen ”bara” ett större lån och en större avbetalningsplan kvar from jan 2022. De ska jag lägga krut på kommande tre åren för att kanske vara helt skuldfri om fem år. Har så klart inte tagit nya lån eller krediter på mycket länge. Corona kanske också på nedgång och sommaren på väg. Heja oss!

Heeej Tigerkatten <3
Vilken bra plan du har, håller tummar och tår att du lyckas! kick ass! Du fixar det!

Då man själv haft löneutmätning i 5 år (avslutades i augusti) så vet man hur det är. Men när skuldsaldot når så är det otroligt skönt. Dök upp en gammal inkasso-räkning på 3900 som jag hade noll koll på från "Nätlån", den lyckades jag få ner till 2800 om jag betalade av hela på en gång vilket jag gjorde i april. Så nu är man förhoppningsvis skuldfri från allt gammalt skit.

Nu hänger jag kvar på forumet mest för att dela med mig av erfarenheter i trådar som kommer upp på forumet där jag känner att jag kan bidra. Hoppas din tid med utmätning går bra, det är inte omöjligt att leva ändå och man lär sig att vända på varenda krona.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp