Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Knivig sits, samlinglån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zaozi" data-source="post: 233524" data-attributes="member: 5329"><p>Ser inte något konstigt i att skriva att det inte är helt kört. Det är det verkligen inte. Vi vet inte alls exakt vad bankerna gör sina bedömningar på och exakt hur bedömningarna går till. Med det sagt så kan en person med bedrövliga förutsättningar få fler bud(inte nödvändigtvis bättre bud) än en som har bättre sådana. Vi vet att det handlar om förfrågningar, inkomst, skuldbörda, underskott och kreditbetyg till exempel men bankerna gör sin bedömning på fler faktorer än så. </p><p></p><p>Idag till skillnad från ett par år sen så jobbar bankerna dessutom med lösenkrav vilket ger dem en trygghet i att kunden inte blir överbelånad. På så sätt är det möjligt att få ett högre belopp beviljat och det förutsätter att banken betalar av dina tidigare lån och så att det blir ett mindre risktagande risk för banken. </p><p></p><p>Vad jag således ville förmedla i mitt tidigare inlägg var att det inte är lönt att känna att det är helt kört och istället bara gilla läget utan att det givetvis finns en god chans och jag tycker att TS ska ta den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zaozi, post: 233524, member: 5329"] Ser inte något konstigt i att skriva att det inte är helt kört. Det är det verkligen inte. Vi vet inte alls exakt vad bankerna gör sina bedömningar på och exakt hur bedömningarna går till. Med det sagt så kan en person med bedrövliga förutsättningar få fler bud(inte nödvändigtvis bättre bud) än en som har bättre sådana. Vi vet att det handlar om förfrågningar, inkomst, skuldbörda, underskott och kreditbetyg till exempel men bankerna gör sin bedömning på fler faktorer än så. Idag till skillnad från ett par år sen så jobbar bankerna dessutom med lösenkrav vilket ger dem en trygghet i att kunden inte blir överbelånad. På så sätt är det möjligt att få ett högre belopp beviljat och det förutsätter att banken betalar av dina tidigare lån och så att det blir ett mindre risktagande risk för banken. Vad jag således ville förmedla i mitt tidigare inlägg var att det inte är lönt att känna att det är helt kört och istället bara gilla läget utan att det givetvis finns en god chans och jag tycker att TS ska ta den. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Knivig sits, samlinglån?
Topp