Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svartRöd" data-source="post: 98068" data-attributes="member: 4230"><p>Har ni missat att flera kort b la Paygoo helt ändrat sina regler? Finns värre utländska exempel där man kunde förvara ca 1 miljard på kortet, nu duger dom inte till något alls, om ens misstänks för att brutit mot nån regel, så konfiskeras det vad det verkar. Nyligen kunde man flytta hundratals miljoner till 150 länder varje vecka , nu drog dom in det och samarbetar till fullo med alla myndigheter i EU och tror även USA, möjligen om man vill ägna sig åt nån laglig aktivitet som man ändå vill ha på ett utländskt kort eller anonymt fast då kommer ev. Skatteverket och frågar sen istället nu då alla fått krav att styrka sin identitet mera som jag fattade det, bara läst på resande fot och har inget att oroa mig för förutom stöld då av uppgifter och i samband med det uppkomna skulder eller flytt av svarta pengar t ex. </p><p>Nån som kunnat använda senaste dagarna? Tema klarna bar ändå meningen.</p><p></p><p>Till ämnet Paygoo/klarna som förövrigt är helt raderat för mig men det ska gå att sätta in 2000/dag om förnyar, lämpligt för resor stod det, funkar ju inte överallt precis... redan innan. fattade ändå som att jag kunde få tillbaka min limit om var existerande kund men vad ska man med det till, ska inte gå att ta ut någonstans, i bankomat inte alls, är väl om nåt går att lura fortfarande då att man köper nåt.</p><p></p><p>Trodde det hade varit någon större gemensam närmast världsomfattande operation mot hur lätt det varit att flytta omkring mångmiljonbelopp dagligen och så ska bankerna här hålla på och fråga om 10-15k på andra kort. Tror det gick att ha obegränsat på visserligen inte helt anonymt kort (lär ha varit vanligt med falska id;n) men inte ett ord har jag hört i media eller så. Kan ju hoppas det bara varit fel på internet just för mig då..</p><p></p><p>Eller så var det en gammal nyhet som jag upptäckte idag..</p><p></p><p>”Dear customer! As already informed, limits and regulations has changed according to EU laws. There is a 2000kr account balance limit at all times, and ATM withdrawals of 900kr only allowed domestically during the lifetime of the card. The card will also not allow purchases in foreign currencies”</p><p>Best regards Paygoo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svartRöd, post: 98068, member: 4230"] Har ni missat att flera kort b la Paygoo helt ändrat sina regler? Finns värre utländska exempel där man kunde förvara ca 1 miljard på kortet, nu duger dom inte till något alls, om ens misstänks för att brutit mot nån regel, så konfiskeras det vad det verkar. Nyligen kunde man flytta hundratals miljoner till 150 länder varje vecka , nu drog dom in det och samarbetar till fullo med alla myndigheter i EU och tror även USA, möjligen om man vill ägna sig åt nån laglig aktivitet som man ändå vill ha på ett utländskt kort eller anonymt fast då kommer ev. Skatteverket och frågar sen istället nu då alla fått krav att styrka sin identitet mera som jag fattade det, bara läst på resande fot och har inget att oroa mig för förutom stöld då av uppgifter och i samband med det uppkomna skulder eller flytt av svarta pengar t ex. Nån som kunnat använda senaste dagarna? Tema klarna bar ändå meningen. Till ämnet Paygoo/klarna som förövrigt är helt raderat för mig men det ska gå att sätta in 2000/dag om förnyar, lämpligt för resor stod det, funkar ju inte överallt precis... redan innan. fattade ändå som att jag kunde få tillbaka min limit om var existerande kund men vad ska man med det till, ska inte gå att ta ut någonstans, i bankomat inte alls, är väl om nåt går att lura fortfarande då att man köper nåt. Trodde det hade varit någon större gemensam närmast världsomfattande operation mot hur lätt det varit att flytta omkring mångmiljonbelopp dagligen och så ska bankerna här hålla på och fråga om 10-15k på andra kort. Tror det gick att ha obegränsat på visserligen inte helt anonymt kort (lär ha varit vanligt med falska id;n) men inte ett ord har jag hört i media eller så. Kan ju hoppas det bara varit fel på internet just för mig då.. Eller så var det en gammal nyhet som jag upptäckte idag.. ”Dear customer! As already informed, limits and regulations has changed according to EU laws. There is a 2000kr account balance limit at all times, and ATM withdrawals of 900kr only allowed domestically during the lifetime of the card. The card will also not allow purchases in foreign currencies” Best regards Paygoo. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
Topp