Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hopplöst2" data-source="post: 87156" data-attributes="member: 3739"><p>Nu ni, har jag suttit med kundtjänst och pratat med två olika personer i över en timma. Kan börja såsom här att de på kundservice verkar ha väldigt lite kött på benen angående kortet än så länge. Den första personen jag pratade med blev lite chockad när jag sa att jag lyckats plocka ut pengarna till Payson då det inte skulle gå egentligen. Hon hörde sig för med andra under väntetiden men kunde inte ge mig tillräckligt med information.</p><p></p><p>Ringde upp igen. Till en (vad jag tror och kände) mycket mer påläst person. Berättade att jag gjort mitt uttag till Payson för att betala dyra räkningar och lån. Hon tog mitt personnummer och såg det jag ser i appen med uttagen inräknade. Hon sa även att det kommer på min Klarna Konto faktura precis som innan och att jag inte behövde vara orolig att någonting händer med min kredit eller att den sägs upp med argument att det ändå är ett kreditkort och Payson kan man betala med också. Berättade om min oro när jag tittat på villkor och blivit upplyst av andra att det kan leda till att få en faktura på hela beloppet m.m. Då skrattade hon lite, samtidigt som hon sa att jag inte behöver vara orolig.</p><p></p><p>Vad ska man tro? Nån mer som vill ringa för att bekräfta och ställa frågor så gör det? Mycket trevlig kundtjänst+</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hopplöst2, post: 87156, member: 3739"] Nu ni, har jag suttit med kundtjänst och pratat med två olika personer i över en timma. Kan börja såsom här att de på kundservice verkar ha väldigt lite kött på benen angående kortet än så länge. Den första personen jag pratade med blev lite chockad när jag sa att jag lyckats plocka ut pengarna till Payson då det inte skulle gå egentligen. Hon hörde sig för med andra under väntetiden men kunde inte ge mig tillräckligt med information. Ringde upp igen. Till en (vad jag tror och kände) mycket mer påläst person. Berättade att jag gjort mitt uttag till Payson för att betala dyra räkningar och lån. Hon tog mitt personnummer och såg det jag ser i appen med uttagen inräknade. Hon sa även att det kommer på min Klarna Konto faktura precis som innan och att jag inte behövde vara orolig att någonting händer med min kredit eller att den sägs upp med argument att det ändå är ett kreditkort och Payson kan man betala med också. Berättade om min oro när jag tittat på villkor och blivit upplyst av andra att det kan leda till att få en faktura på hela beloppet m.m. Då skrattade hon lite, samtidigt som hon sa att jag inte behöver vara orolig. Vad ska man tro? Nån mer som vill ringa för att bekräfta och ställa frågor så gör det? Mycket trevlig kundtjänst+ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
Topp