Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamblewhore" data-source="post: 254980" data-attributes="member: 4738"><p>Detta gjordes från mobil!</p><p></p><p>Första steget är att från klarnas app att skapa ett tillfälligt betalkort med valfri summa. Sen välja butiken, du ska handla ifrån. Klicka på URL/sökfältet och så skriver du paypal.com. Klicka på paypal i Googles sökresultat som dyker upp. Då dyker det upp en rosa klarnasymbol I nedrekant. Klicka där så aktiveras kortet och du får nödvändiga kortuppgifter.</p><p></p><p>Gå sen in på paypal å på ditt vanliga paypalkonto så ska du nu lägga till detta nya kortet. (Efter det verifierats via klarna, går det nu använda att överföra pengar med.)</p><p></p><p>I detta läge måste du skapa det andra kontot med en annan mailadress. När du gjort det går du tillbaka till kontot nr 1 och väljer du att vill överföra pengar till en mailadress. Dvs ditt andra paypalkonto som du just skapat.</p><p></p><p>Då ska summan blivit snabbt skickat. Sen är det dax från konto2 att lägga till ditt bankkonto nr. Å då välja överföra från paypal till banken. Det tar för mig typ 2dagar (har handelsbanken).</p><p></p><p>Obs! Ett bankkonto kan bara användas till 3 paypalkonton totalt, så jag var tvungen å skapa ett nytt via bankens app. Då jag skapat nya paypalkonton genom åren å använt samma dvs.</p><p></p><p>Sen om du fastnar i överföringen mellan paypalkonton. Kan du behöva verifiera det tillfälliga kortet igen. isåf är det en röd triangel som visar det. Å det gör du under "bankkonton och kort". Då behöver du bara slå in den 3 siffriga koden för kortet igen.</p><p></p><p>Sen ett sista tips. Jag har fört över stora summor på flera tusen åt gången och har vid enstaka tillfällen behövt byta plats på överföringen. Dvs från konto2 till konto1 istället. Tror det har med det nån EUgrej att göra. Har nämligen dykt upp en ruta ibland om att summan överskrider paypals bla bla och att dom vill förhindra kreditstöld osv.</p><p>Efter det funka det igen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamblewhore, post: 254980, member: 4738"] Detta gjordes från mobil! Första steget är att från klarnas app att skapa ett tillfälligt betalkort med valfri summa. Sen välja butiken, du ska handla ifrån. Klicka på URL/sökfältet och så skriver du paypal.com. Klicka på paypal i Googles sökresultat som dyker upp. Då dyker det upp en rosa klarnasymbol I nedrekant. Klicka där så aktiveras kortet och du får nödvändiga kortuppgifter. Gå sen in på paypal å på ditt vanliga paypalkonto så ska du nu lägga till detta nya kortet. (Efter det verifierats via klarna, går det nu använda att överföra pengar med.) I detta läge måste du skapa det andra kontot med en annan mailadress. När du gjort det går du tillbaka till kontot nr 1 och väljer du att vill överföra pengar till en mailadress. Dvs ditt andra paypalkonto som du just skapat. Då ska summan blivit snabbt skickat. Sen är det dax från konto2 att lägga till ditt bankkonto nr. Å då välja överföra från paypal till banken. Det tar för mig typ 2dagar (har handelsbanken). Obs! Ett bankkonto kan bara användas till 3 paypalkonton totalt, så jag var tvungen å skapa ett nytt via bankens app. Då jag skapat nya paypalkonton genom åren å använt samma dvs. Sen om du fastnar i överföringen mellan paypalkonton. Kan du behöva verifiera det tillfälliga kortet igen. isåf är det en röd triangel som visar det. Å det gör du under "bankkonton och kort". Då behöver du bara slå in den 3 siffriga koden för kortet igen. Sen ett sista tips. Jag har fört över stora summor på flera tusen åt gången och har vid enstaka tillfällen behövt byta plats på överföringen. Dvs från konto2 till konto1 istället. Tror det har med det nån EUgrej att göra. Har nämligen dykt upp en ruta ibland om att summan överskrider paypals bla bla och att dom vill förhindra kreditstöld osv. Efter det funka det igen [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Klarnakortet via klarna-appen
Topp