Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Om Du vill låna mer pengar och inte får några erbjudanden idag, så bör det ju inte bli bättre förutsättningar om Du skuldsätter dig mer?
Ett kreditkort som inte används är ju inte att skuldsätta sig? Det är +200 kr/mån för innehavet, men om man inte använder kortet så är det snarare en buffert än en belastning.

Det avgörande för om det ska vara värt att ha ett kort (mer eller mindre nollat alltså, att använda det mer än så blir ju lätt förödande för betyget) är hur din lånegrad ser ut. Hur mycket lån har du totalt och vad har du för inkomst registretad?
Min inkomst för 2024 är 105.000, har 3 ff efter imorgon, betyg 1,9% idag, underskott på 3000 ca, synligt lån 9996 kr.. inga krediter eller kort registrerade.

Hur vet man hur mycket man kan använda på Klarna? Min sambo tänkte handla någon hylla med Klarna-kortet men pinsamt om köpet inte skulle gå igenom i kassan. Hur kan man kolla det?

Hur vet man hur mycket man kan använda på Klarna? Min sambo tänkte handla någon hylla med Klarna-kortet men pinsamt om köpet inte skulle gå igenom i kassan. Hur kan man kolla det?
Du kunde förut se något estimat genom deras app. Du kunde ”testa” köp minns jag.

Man kunde dock få avslag ändå minns jag när jag hade kortet. Men en hylla är ju inte så dyr om ni inte redan har massa kredit på det.

Var i appen kan man se det? Jag har aldrig varit inne i appen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp