Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
KFM beviljar skuldsanering!!!!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TourettesGuy" data-source="post: 354873" data-attributes="member: 499"><p>Tycker det låter för lätt för att vara sant, själv har ja pusslat i över 20 år innan det rasade samman pga sambon blev arbetslös pga pandemin och fick barn mm...Gissar du fick beviljat för du är arb.lös, grattis, själv har ja bra inkomst så dom vill väl mjölka ur mig ett tag trots mina skulder bara växer å växer med räntas gissar ja. </p><p>Tycker alla handläggare är så måna om bankerna å långivarna vars vinster skjuter i taket i dessa tider med ocker räntor. Man ska inte skylla i från sej för att man varit slarvig å dum men mördare är fria innan man själv fått skämmas klart. Varför inte läxa upp dessa rovdjur som skor sig på svaga å utsatta med att bevilja hel vilt, varför inte bevila högt skuldsatta med sanering, alltså tidbegränsat straff, då kanske dessa långivare tar sej själv i kragen oxå å tar lite mer ansvar. Va säger du [USER=2631]@Lasseman[/USER] som jobber på KF el? Vad förlorar ni på att lättare godkänna saneringar? Varför låter ni utmätningar pågå som är dödfödda ändå alltså personen skulder bara växer ändå? Man kan väl låta folk bli skuldfria men kanske fortsatt blockerad en tid efter från att ta nya lån. Tycker systemet borde moderniseras. Man är ju inte värd ett skit när man har livstids utmätning och man får leva på existensminimum, itne råd med kläder el tandvård typ, kan imten få telefon abonnemng å sånna sångrejjer som bara är förnedrande. Förbjud folk att ta/få beviljat nya lån bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TourettesGuy, post: 354873, member: 499"] Tycker det låter för lätt för att vara sant, själv har ja pusslat i över 20 år innan det rasade samman pga sambon blev arbetslös pga pandemin och fick barn mm...Gissar du fick beviljat för du är arb.lös, grattis, själv har ja bra inkomst så dom vill väl mjölka ur mig ett tag trots mina skulder bara växer å växer med räntas gissar ja. Tycker alla handläggare är så måna om bankerna å långivarna vars vinster skjuter i taket i dessa tider med ocker räntor. Man ska inte skylla i från sej för att man varit slarvig å dum men mördare är fria innan man själv fått skämmas klart. Varför inte läxa upp dessa rovdjur som skor sig på svaga å utsatta med att bevilja hel vilt, varför inte bevila högt skuldsatta med sanering, alltså tidbegränsat straff, då kanske dessa långivare tar sej själv i kragen oxå å tar lite mer ansvar. Va säger du [USER=2631]@Lasseman[/USER] som jobber på KF el? Vad förlorar ni på att lättare godkänna saneringar? Varför låter ni utmätningar pågå som är dödfödda ändå alltså personen skulder bara växer ändå? Man kan väl låta folk bli skuldfria men kanske fortsatt blockerad en tid efter från att ta nya lån. Tycker systemet borde moderniseras. Man är ju inte värd ett skit när man har livstids utmätning och man får leva på existensminimum, itne råd med kläder el tandvård typ, kan imten få telefon abonnemng å sånna sångrejjer som bara är förnedrande. Förbjud folk att ta/få beviljat nya lån bara. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
KFM beviljar skuldsanering!!!!
Topp