Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kaosartad ekonomi, vad göra? Sannolikheten att få en skuldsanering
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lazytrack" data-source="post: 215875" data-attributes="member: 5683"><p>När jag går upp på heltid kommer jag ha ut knappt 1000 mer i månaden då jag har tilläggsförsäkringar i den privata sektorn när jag är föräldraledig så det kommer inte göra någon större skillnad.</p><p>Pga corona lär det inte bli någon chockartad löneförhöjning för någon i år, inte heller för mig.</p><p></p><p>Budgetrådgivaren känner sig rätt säker på att sanering kommer godkännas i mitt fall pga mitt grava underskott.</p><p>Vi har räknat ur alla vrår och vinklar, med en schysst löneförhöjning i kalkylen, och kommit fram till att jag kommer leva på existens minimum i 12-15 år om inte mer pga mina utgifter.</p><p></p><p>Utan att på något sätt låta spydig så följer jag nog Budgetrådgivarens råd hellre än någon jag inte ens vet vad den personen jobbar med på ett forum...</p><p>Missförstå mig inte, jag är tacksam för alla råd och tips, framförallt då de får mig att tänka i andra banor och försöka lösa problemen på andra sätt.</p><p></p><p>Mig veterligen har kfm inget emot att man är föräldraledig om man är ensamstående med sitt barn, framförallt inte på deltid... Hen börjar inte förskolan förrän efter vintern.</p><p></p><p>För övrigt har jag pratat med bägge långivarna tidigare och de har inte kunnat hjälpa mig....</p><p>Säg en sten jag inte vänt på i det här fallet så gör du det bra...</p><p></p><p>Bilen läggs ut till försäljning nästa vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazytrack, post: 215875, member: 5683"] När jag går upp på heltid kommer jag ha ut knappt 1000 mer i månaden då jag har tilläggsförsäkringar i den privata sektorn när jag är föräldraledig så det kommer inte göra någon större skillnad. Pga corona lär det inte bli någon chockartad löneförhöjning för någon i år, inte heller för mig. Budgetrådgivaren känner sig rätt säker på att sanering kommer godkännas i mitt fall pga mitt grava underskott. Vi har räknat ur alla vrår och vinklar, med en schysst löneförhöjning i kalkylen, och kommit fram till att jag kommer leva på existens minimum i 12-15 år om inte mer pga mina utgifter. Utan att på något sätt låta spydig så följer jag nog Budgetrådgivarens råd hellre än någon jag inte ens vet vad den personen jobbar med på ett forum... Missförstå mig inte, jag är tacksam för alla råd och tips, framförallt då de får mig att tänka i andra banor och försöka lösa problemen på andra sätt. Mig veterligen har kfm inget emot att man är föräldraledig om man är ensamstående med sitt barn, framförallt inte på deltid... Hen börjar inte förskolan förrän efter vintern. För övrigt har jag pratat med bägge långivarna tidigare och de har inte kunnat hjälpa mig.... Säg en sten jag inte vänt på i det här fallet så gör du det bra... Bilen läggs ut till försäljning nästa vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kaosartad ekonomi, vad göra? Sannolikheten att få en skuldsanering
Topp