Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan ni hjälpa mig? Hur ska klara betala av lånen

Hej jag önskar så gärna lite vägledning om hur jag ska klara mig och betala av lånen..
Alla tips uppskattas,inga påhopp tack då man mår redan dåligt så som det är.
Privatlån(anhörig) 250k -3000/mån
Nordea 73500 -1700/mån
Loanstep 24500- 1030/mån
Brixo 9000- 500/mån
Månadslön 26100 brutto
Hyra 8000 :'(
Tack för all hjälp och råd på förhand!!!

Varför håller du dig inte till din ursprungstråd?

Kan du jobba extra och släcka Brixo? Då kan du ju lägga på 500 kronor på Loanstep och lösa bort det på 1.5 år. Sedan tillämpar du samma tänk på Nordea osv.

Har du saker du kan sälja? Kan du byta jobb och gå upp i lön?

jag kan tyvärr inte då jag är ensamstående:(

Som jag ser det så vore ett extrajobb bra för dig. Har du barnen på heltid får du underhålstöd o barnbidrag

för han har inte "råd" för de få timmarna han har honom för att ge honom något att äta
detta har jag endast gått med för barnets skull

för han har inte "råd" för de få timmarna han har honom för att ge honom något att äta
detta har jag endast gått med för barnets skull
Wow.. verkligen sjukt! Fint av dig att gå med på det.Hur pass nära står du din anhöriga. Kan du inte fråga om du kan pausa betalningarna en stund och sen betala av brixo och loannstep. Då får du loss 1500kr där. Har du kollat om du kan få bostadsbidrag? Vet inte riktigt vad som krävs för att få det.

Wow.. verkligen sjukt! Fint av dig att gå med på det.Hur pass nära står du din anhöriga. Kan du inte fråga om du kan pausa betalningarna en stund och sen betala av brixo och loannstep. Då får du loss 1500kr där. Har du kollat om du kan få bostadsbidrag? Vet inte riktigt vad som krävs för att få det.
Tack snälla,jag har ansökt,tror det blir 700kr när jag räknade på hemsidan
jag fick två månaders paus när jag vabbade pga sjukdom:( sen vill de att jag ska betala,så jag började betala nu igen
egentligen var det 4000 de sänkte det till 3000
skäms så mycket ;'(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp