Hej , tyvärr kan jag inte betala 1 skuld , om jag betalar inte den 21 september kommer dom skicka direkt till kronofogden, men vad händer om jag kommer betala den 25 hela summan ? För jag ändå anmärkning ?
6700 kr eller 600-700 kr ? Ja jag kommer kunna betala skulden direkt 25 , problemet är att jag kämpar redan 1 år att lösa mina skulder så en anmärkning kommer ju förstora min situation ganska mycket...Vad är det för skuld? Lån?
Betalar du 25/9 och skulden då redan ligger hos Kf så kommer du behöva betala extra avgift till Kf ca 6-700kr. Du kommer inte få anmärkning om du betalar 25/9
Har du tur så har skulden inte hunnit skickas till Kf.
Rejält negativt.Okej tack för svaret! Men hur kommer missbrukard kredit påverka min uc score?
680kr tror jag att avgiften ligger på6700 kr eller 600-700 kr ? Ja jag kommer kunna betala skulden direkt 25 , problemet är att jag kämpar redan 1 år att lösa mina skulder så en anmärkning kommer ju förstora min situation ganska mycket...
Sms lån skuld som ligger på 8000k nej ingen inkasso, går direkt till kronofogdenVad är det för skuld? Ligger den redan hos inkasso? Ska den skickas till Kf utan att den först skickas till Inkasso? Syns den på din Uc?
Om det är en långivare som inte rapporterar till Uc så kommer du inte få anmärkning.