Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan man ta bolånelöfte & Blancolån löfte i samma UC-ansökan?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 200399" data-attributes="member: 947"><p>Frågar inte detta åt mig själv utan en anhörig.</p><p></p><p>Han har (tror jag) 600.000 i synliga skulder hos UC. Pengar han köpt en båt eller stuga för (osäker vad) hur som helst så ska han söka bolån via Nordea. Handläggaren är helt på det klara med min kusins förutsättningar och banken känner till både hans lön,blancobelåning och allting annat.</p><p></p><p>Nu till frågan. Nordea kommer imorgon göra en UC på honom för att utfärda ett såkallat bolånelöfte - nu frågade min anhörig mig om han i samma UC/Upplysning kan använda detta till att stämma av med Nordea om han kan få ett Blancolån?</p><p></p><p>Alltså 1 upplysning hos UC men den ena ska vara till ett bolånelöfte - det andra till att baka ihop sina blancolån?</p><p></p><p>Jag bad han kolla med banken men nu blev jag själv nyfiken och jag tänker mig att någon här måste veta detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 200399, member: 947"] Frågar inte detta åt mig själv utan en anhörig. Han har (tror jag) 600.000 i synliga skulder hos UC. Pengar han köpt en båt eller stuga för (osäker vad) hur som helst så ska han söka bolån via Nordea. Handläggaren är helt på det klara med min kusins förutsättningar och banken känner till både hans lön,blancobelåning och allting annat. Nu till frågan. Nordea kommer imorgon göra en UC på honom för att utfärda ett såkallat bolånelöfte - nu frågade min anhörig mig om han i samma UC/Upplysning kan använda detta till att stämma av med Nordea om han kan få ett Blancolån? Alltså 1 upplysning hos UC men den ena ska vara till ett bolånelöfte - det andra till att baka ihop sina blancolån? Jag bad han kolla med banken men nu blev jag själv nyfiken och jag tänker mig att någon här måste veta detta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan man ta bolånelöfte & Blancolån löfte i samma UC-ansökan?
Topp