- Meddelanden
- 27
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 7
Har ansökt om jämkning, men kan inte se ärendet på hemsidan? Man fick ju heller ingen kvittens direkt heller?
eller har jag missat?
eller har jag missat?
Jag har nog aldrig fått en bekräftelse men det brukar gå ganska fort så du svar via Kivra om du har det inom någon dag.Har ansökt om jämkning, men kan inte se ärendet på hemsidan? Man fick ju heller ingen kvittens direkt heller?
eller har jag missat?
Jag gjorde samma sak idag. Fick en kvittens på skärmen att det var inskickat. Tyckte mig se att det var ca två veckors handläggningstid.Har ansökt om jämkning, men kan inte se ärendet på hemsidan? Man fick ju heller ingen kvittens direkt heller?
eller har jag missat?
Ja jag har också för mig att det stod något på skärmen, men rädd att jag missat ett sista steg. Har dåligt minneJag gjorde samma sak idag. Fick en kvittens på skärmen att det var inskickat. Tyckte mig se att det var ca två veckors handläggningstid.
Jag tog en skärmdump på sista sidan.Ja jag har också för mig att det stod något på skärmen, men rädd att jag missat ett sista steg. Har dåligt minne
Ring och fråga om din jämkning kommit in?Undra varför det går snabbt för vissa..